نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۷

شروع مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال خاندان اژدها با انتشار اولین تصویر

شبکه HBO با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال House of the Dragon خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال House of the Dragon رسما آغاز شده است. شبکه HBO با انتشار یک تصویر اعلام کرد که از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال خاندان اژدها خبر داد که در تصویر منتشر شده شاهد تخت آهنین هستیم که درواقع در این سریال شاهد رقابت در خاندان تارگرین برای به‌دست آوردن این تخت هستیم و در فصل دوم سریال House of the Dragon قرار است شاهد نبرد بزرگ داخلی بین تارگرین‌ها باشیم:

تخت آهنین در پشت صحنه فصل دوم سریال House of the Dragon

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، ایوان میچل و تام گلین کارنی، از جمله بازیگرانی هستند که بازگشت آن‌ها برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل دوم سریال House of the Dragon تایید شده است که بازگشت سونویا میزونو، بازیگر نقش میساریا ملقب به کرم سفید در فصل دوم این سریال باتوجه‌به اتفاقی که در فصل اول برای او افتاد می‌تواند باعث غافلگیری طرفداران شود.

همچنین نباید منتظر بازگشت میلی الکاک، بازیگر نقش جوانی رینیرا تارگرین و امیلی کری، بازیگر نقش جوانی آلیسنت های‌تاور در فصل دوم سریال خاندان اژدها باشیم. مانند فصل اول رایان کندال، وظیفه ساخت سریال House of the Dragon را بر عهده دارد که با همکاری جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس روی ساخت این سریال کار می‌کند. او از شروع مراحل فیلم‌برداری فصل دوم این سریال ابراز هیجان کرده است.

مدتی پیش مشخص شد که فصل دوم سریال House of the Dragon قرار است برخلاف برنامه اولیه در ۸ قسمت تولید شود که گفته می‌شود بخشی از محتوای در نظر گرفته شده برای فصل دوم از جمله یک نبرد بسیار بزرگ به فصل سوم سریال خاندان اژدها منتقل شده است و این سریال احتمالا به‌زودی برای فصل سوم نیز تمدید خواهد شد. همچنین احتمال ساخت فصل چهارم سریال House of the Dragon هم وجود دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده