نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۸

نمایش اولین همکاری لیان اس کندی و جیل ولنتاین در تریلر جدید انیمیشن Resident Evil: Death Island

ساعاتی قبل تریلر جدید انیمیشن Resident Evil: Death Island منتشر شد.

در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی تریلر تازه‌ای از انیمیشن جدید مجموعه رزیدنت ایول که با نام Resident Evil: Death Island شناخته می‌شود، در دسترس علاقه‌مندان این مجموعه وحشت و بقا قرار گرفته است. انیمیشن موردنظر توسط Quebico و استودیوی معروف انیمه TMS Entertainment در دست طراحی و ساخت قرار دارد.

جدیدترین انیمیشن مجموعه رزیدنت ایول قرار است در تاریخ ۷ ژوئیه سال جاری میلادی (۱۶ تیر) در کشور ژاپن اکران شود. وظیفه انتشار جهانی این اثر نیز به بخش خانگی سونی پیکچرز سپرده شد و در حال حاضر تاریخ انتشار آن در غرب اعلام نشده است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ازطریق لینک زیر تریلر جدید این انیمیشن را مشاهده کنید.

از یوتیوب تماشا کنید

بدون شک نکته قابل‌توجه تازه‌ترین تریلر انیمیشن Resident Evil: Death Island، نمایش همکاری دو شخصیت مهم این مجوعه یعنی لیان اس کندی و جیل ولنتاین است. هرکدام از دو کاراکتر نام‌برده، از زمان تولد این مجموعه، سهم بزرگی را در پیش‌برد قصه رزیدنت ایول داشته‌اند. لیان که به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین پروتوگانیست‌های تاریخ ویدیو گیم شناخته می‌شود، در سه بازی رزیدنت ایول ۲، رزیدنت ایول ۴ و رزیدنت ایول ۶ به‌عنوان کاراکتر قابل کنترل حضور داشته است.

از طرفی دیگر نیز، جیل ولنتاین در آثاری مثل رزیدنت ایول ۱، رزیدنت ایول ۳، رزیدنت ایول ۵ و قسمت نخست Resident Evil: Revelations ایفای نقش کرده است. جالب است بدانید این دو کاراکتر تا قبل از انیمیشن Resident Evil: Death Island هرگز همراه‌با یکدیگر در یک سکانس دیده نشده‌اند.

روایت قصه‌ی چهارمین انیمیشن مجموعه موردنظر، بین وقایع دو بازی RE6 و RE7 و پس از داستان انیمیشن Resident Evil: Vendetta رخ می‌دهد. همچنین شاهد حضور دو شخصیت کلیر ردفیلد و ربکا چمبرز در این قسمت خواهیم بود. حضور کریس ردفیلد نیز در تریلر قبلی این انیمیشن تایید شد. در خلاصه داستان Resident Evil: Death Island می‌خوانیم:

««مامور لئون اس. کندی از D.S.O در ماموریتی است تا دکتر آنتونیو تیلور را از دست آدم‌ربایان نجات دهد، زمانی‌که یک زن مرموز تعقیب او را خنثی می‌کند. در همین حال، مامور کریس ردفیلد از B.S.A.A در حال بررسی یک شیوع زامبی در سانفرانسیسکو است؛ مکانی که علت عفونت قابل شناسایی نیست. تنها وجه مشترک قربانیان این است که همه آن‌ها اخیرا از جزیره آلکاتراز دیدن کرده‌اند. به‌دنبال این سرنخ، کریس و تیمش به جزیره می‌روند؛ جایی که یک وحشت جدید در انتظار آن‌ها است».

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده