نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۸

منتظر فصل دوم انیمیشن Arcane در سال جاری نباشید

استودیو رایت گیمز اعلام کرد که بعید است فصل دوم انیمیشن Arcane زودتر از سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود.

از زمان تایید خبر ساخت فصل دوم انیمیشن Arcane در آبان ۱۴۰۰، طرفداران این سریال انیمیشنی از دنیای بازی League of Legends مدت زمان زیادی را در انتظار فصل دوم آن بوده‌اند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران باید برای فصل دوم انیمیشن آرکین بیشتر منتظر بمانند. نیکول لورن، مدیرعامل رایت گیمز در مصاحبه با گوآن زی یوآن از مسابقات League of Legends Pro League تایید کرد که فصل دوم انیمیشن Arcane در سال ۲۰۲۳ پخش نخواهد شد و طرفداران باید حداقل تا اوایل سال ۲۰۲۴ برای آن صبر کنند.

لورن گفت: «من اخیرا در پروازی که به چین داشتم، سه قسمت اول فصل دوم را تماشا کردم و بنابراین روند تولید ما پیشرفت داشته است. ولی فصل دوم این انیمیشن هنوز به دو دلیل آماده نیست. اول اینکه شما کیفیت بالایی می‌خواهید و بنابراین نباید برای آن عجله داشته باشید و این مورد نیاز به زمان دارد. بنابراین این دلیل خوبی می‌تواند برای این موضوع باشد. صادقانه باید بگویم دلیل دوم که دلیل بدی است، این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که فصل اول موفق می‌شود یا نه و اگر از این موفقیت خبر داشتیم، می‌توانستیم بسیار زودتر روند ساخت فصل دوم را شروع کنیم. اما ما نمی‌دانستیم و منتظر واکنش‌ها ماندیم و بنابراین ما بهای آن پرداختیم. بنابراین متاسفانه امسال فصل دوم پخش نخواهد شد.»

وای برای مبارزه آماده می‌شود سریال آرکیناطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فصل جدید سریال Arcane در دست نیست. اما نتفلیکس و رایت گیمز بازگشت هیلی استاینفلد در نقش Vi، الا پورنل در نقش جینکس و کیتی لیانگ در نقش کیتلین برای فصل دوم سریال آرکین را تایید کرده‌اند و ما قرار است ادامه‌ی داستان این شخصیت‌ها را در فصل جدید این سریال انیمیشنی از دنیای بازی League of Legends مشاهده کنیم. همچنین قابل انتظار است در فصل دوم انیمیشن Arcane شاهد حضور شخصیت‌ها و صداپیشگان جدیدی نیز باشیم.

فصل اول انیمیشن Arcane در ۹ قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شد. استودیو انیمیشن‌سازی Fortiche که در پاریس قرار دارد، در همکاری با رایت گیمز وظیفه‌ی تولید انیمیشن آرکین را بر عهده داشت و قابل انتظار است که ساخت فصل دوم را نیز بر عهده بگیرد. اش برانون، دستیار کارگردان انیمیشن Toy Story 2 و کارگردان انیمیشن Surf's Up و انیمیشن Rock Dog، وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده داشت. همچنین وظیفه‌ی ساخت سریال و نوشتن فیلمنامه انیمیشن آرکین در اصل روی دوش کریستین لینکه و الکس یی بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده