نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۴

نمایش آدام وارلاک و یک خطر بزرگ در تصاویر جدید فیلم Guardians of the Galaxy 3

مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 اختصاص داده و به همین منظور تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است.

زمان زیادی تا اکران فیلم Guardians of the Galaxy 3 باقی نمانده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 منتشر شده است. شماره جدید مجله امپایر به فیلم نگهبانان کهکشان ۳ اختصاص داده شده است و به همین منظور دو تصویر روی جلد که در یک تصویر شاهد حضور اعضای گروه نگهبانان کهکشان و در تصویر دوم شاهد تمرکز روی راکت راکون هستیم، از مجله امپایر منتشر شده است.

علاوه‌براین، سه تصویر دیگر از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 نیز منتشر شده است که در یک تصویر شاهد حضور آدام وارلاک درکنار شخصیت آیشا هستیم و در تصویر دیگر  استار لرد درکنار درکس و نبیولا دیده می‌شود. در تصویر سوم نیز درکس، نبیولا و مانتیس در یک موقعیت خطرناک دیده می‌شوند که باعث ایجاد نظریه‌های زیادی در مورد احتمال مرگ هر یک ایجاد شده است و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

آدام وارلاک و آیشا در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، وین دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالوا، چاکوودی ایووجی و دانیلا ملچیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 بر عهده جیمز گان بوده است.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده