نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۸

ماجراجویی کاپیتان مارول در کهکشان در اولین تریلر فیلم The Marvels

مارول استودیو امروز اولین تیزر تریلر فیلم The Marvels را منتشر کرد که در آن شاهد ماجراجویی مشترک کارول داونرز با مونیکا رمبو و کامالا خان در کهکشان هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم The Marvels منتشر شده است. همان‌طور که پیش از این مشخص شده بود، امروز مارول استودیو اولین تریلر فیلم Captain Marvel 2 را منتشر کرد که در آن شاهد اتفاقات پس از کلیف‌هنگر پایانی سریال Ms Marvel هستیم و در ادامه کارول دانورز به‌همراه مونیکا رمبو و کامالا خان ماجراجویی مشترکی برای یافتن جواب سوالات خود آغاز می‌کنند تا ببینند چرا آن‌ها هربار جای یکدیگر قرار می‌گیرند و به مکانی نامشخص تلپورت می‌شوند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم The Marvels را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو (اسپکتروم)، ایمان ولانی در نقش کامالا خان (خانم مارول)، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، زوی اشتن و پارک سئو-جون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Marvels حضور دارند و به ایفای نقش پردا‌خته‌اند. نیا داکوستا، کارگردان آثاری چون فیلم Little Woods و فیلم Candyman وظیفه کارگردانی فیلم The Marvels را بر عهده داشته است.

فیلم The Marvels قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۹ آبان ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول 2 بر عهده مگان مک‌دانل، نویسنده سریال WandaVision به‌همراه نیا داکوستا، زب ولز و الیسا کاراسیک بوده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده