نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۵

تایید ساخت انیمیشن سریالی Stranger Things توسط نتفلیکس

نتفلیکس به شکل رسمی اعلام کرد که به ساخت یک انیمیشن سریالی براساس سریال Stranger Things چراغ سبز نشان داده است.

فصل پنجم سریال Stranger Things در دست ساخت است که قرار است فصل پایانی این سریال محبوب باشد، اما برادران دافر در حال بررسی ساخت اسپین‌آفی براساس این مجموعه هستند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای سریال اتفاقات ناآشنا قرار است گسترش پیدا کند. شبکه نتفلیکس رسما اعلام کرد که به ساخت یک انیمیشن سریالی براساس سریال Stranger Things چراغ سبز نشان داده، اما در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی از آن منتشر نشده است.

مت و راس دافر، خالقان دنیای سریال Stranger Things در بیانیه منتشر شده این انیمیشن سریالی را با کارتون‌های صبح شنبه دهه ۸۰ میلادی مقایسه کرده‌اند که درواقع ارجاعی به آثاری مثل انیمیشن Masters of the Universe، انیمیشن Jem and the Holograms، انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles و انیمیشن G.I. Joe دارد. در حال حاضر بازگشت شخصیتی از دنیای سریال Stranger Things در این انیمیشن تایید نشده است یا در صورت بازگشت شخصیت‌ها، بازگشت بازیگران برای صداپیشگی شخصیت‌های خود مشخص نیست.

طراحی هنری سریال Stranger Things

استودیو انیمیشن‌سازی Flying Bark که در سیدنی واقع است، وظیفه تولید و اریک روبلز، نویسنده انیمیشن Fanboy & Chum Chum وظیفه ساخت انیمیشن Stranger Things را بر عهده دارند. اطلاعاتی از داستان و اتفاقات انیمیشن اتفاقات ناآشنا در دسترس نیست و برادران دافر به‌‌همراه شان لوی و دن کوهن از استودیو 21Laps به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش خواهند داشت. مت و راس دافر در بیانیه منتشر شده گفتند:

«ما همیشه رویای ساخت انیمیشن Stranger Things به سبک کارتون‌های صبح شنبه را که با آن بزرگ شدیم داشتیم و دیدن اینکه این رویا در حال به حقیقت پیوستن است، برایمان بسیار هیجان‌انگیز است. نمی‌توانیم بیشتر از این برای به اشتراک گذاشتن فیلمنامه‌ها و کارهای هنری‌ شگفت‌انگیزی که روبلز و تیمش به آن دست پیدا کرده‌اند و در حال ساخت آن هستند با شما منتظر بمانیم و این ماجراجویی ادامه دارد.»

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Stranger Things به‌زودی جلوی دوربین برود و فصل پایانی این سریال در سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش شود. سریال Stranger Things هم‌اکنون محبوب‌ترین برنامه اورجینال انگلیسی زبان شبکه نتفلیکس است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده