نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۰

احتمال مشخص شدن زمان پخش اولین تریلر فیلم The Marvels مارول با بازی بری لارسون

طبق اطلاعات منتشر شده، اولین تریلر فیلم The Marvels با بازی بری لارسون قرار است به‌زودی توسط مارول استودیو منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان پخش اولین تریلر فیلم The Marvels ظاهرا فاش شده است. دنیل ریکتمن اخیرا مدعی شده است که اولین تریلر فیلم The Marvels قرار است روز ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) پخش شود که روز سه‌شنبه این هفته خواهد شد. البته هنوز شخصی این تاریخ را رسما تایید نکرده است، اما او پیش از این تاریخ پخش تریلرهای زیادی را فاش کرده بود و همچنین باتوجه‌به اینکه زمان پخش تریلر نزدیک به اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 است، می‌تواند منطقی باشد. در هر حال با زومجی و اطلاعات رسمی و بیشتر طی روزهای آینده همراه باشید.

بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو (اسپکتروم)، ایمان ولانی در نقش کامالا خان (خانم مارول)، زوی اشتن و پارک سئو-جون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Marvels حضور دارند و به ایفای نقش پردا‌خته‌اند. همچنین شایعاتی مبنی‌بر بازگشت جود لا در نقش یان راگ شنیده می‌شود. نیا داکوستا، کارگردان آثاری چون فیلم Little Woods و فیلم Candyman وظیفه کارگردانی فیلم The Marvels را بر عهده داشته است.

فیلم The Marvels قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۹ آبان ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول 2 بر عهده مگان مک‌دانل، نویسنده سریال WandaVision به‌همراه نیا داکوستا، زب ولز و الیسا کاراسیک بوده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده