نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۱

احتمال حضور دو شخصیت گالاکتوس و سیلور سرفر در ریبوت فیلم Fantastic Four

یکی از اینسایدرهای معتبر سینما به‌تازگی اطلاعات جدیدی از ریبوت فیلم Fantastic Four از جمله حضور دو شخصیت محبوب این مجموعه در آن را منتشر کرده است.

مارول استودیو در حال ساخت ریبوت فیلم Fantastic Four است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم موردانتظار منتشر شده است. جف اسنایدر در جریان پادکست هفتگی خود به‌نام The Hot Mic podcast اطلاعات جدیدی از ریبوت فیلم چهار شگفت انگیز منتشر کرده است که در بخشی از آن فاش کرد که دو شخصیت گالاکتوس و سیلور سرفر احتمالا در ریبوت فیلم Fantastic Four حضور خواهند داشت.

او همچنین فاش کرد که بخش زیادی از اتفاقات فیلم در کهکشان جریان دارد و با الهام از کمیک‌های دهه ۶۰ میلادی ساخته خواهد شد. اسنایدر گفت: «به من گفته شده است که مت شکمن برنامه دارد تا با فیلم Fantastic Four به سمت یک فیلم کاملا کهکشانی برود. آن‌ها قرار است از المان‌های بسیاری از دهه ۶۰ میلادی استفاده کنند و در این فیلم قرار است شاهد حضور و معرفی گالاکتوس و سیلور سرفر باشیم.»

سیلور سرفر - مارول کامیکس - silver surfer - marvel comics

اگر این اطلاعات درست باشد، گالاکتوس قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی ریبوت فیلم Fantastic Four باشد و همچنین اگر فیلم به منبع کمیک وفادار باشد، شخصیت سیلور سرفر در فیلم چهار شگفت‌انگیز در ابتدا به‌عنوان یک آنتاگونیست معرفی خواهد شد. مدتی پیش بود که جاش فریدمن، نویسنده فیلم Avatar: The Way of Water برای بازنویسی فیلمنامه ریبوت فیلم Fantastic Four جایگزین جف کاپلان و ایان اسپرینگر شد و حالا اسنایدر اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر کرده است:

«پیش نویس جف کاپلان و ایان اسپرینگر ریبوت فیلم Fantastic Four خوب بود و گروهی از آن رضایت داشتند، اما آن‌ها می‌خواستند یک نویسنده جدید را برای رسیدن به سطحی که کوین فایگی و مت شکمن انتظار داشتند، بیاورند. مارول همچنان آماده همکاری دوباره با جف کاپلان و ایان اسپرینگر است.»

آقای شگفت‌انگیز، هیومن تورچ، زن نامرئی و تینگ

مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را بر عهده دارد. ریبوت فیلم Fantastic Four بخشی از فاز ششم دنیای سینمایی مارول است که در آن به داستان مولتی‌ورس خاتمه خواهد داد. فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars بخشی از فاز ششم MCU هستند. اطلاعات خیلی زیادی از فیلم چهار شگفت انگیز مثل زمان شروع فیلم‌برداری و داستان آن در دسترس نیست، اما طبق گفته مارول استودیو این فیلم قرار نیست یک داستان منشا از این گروه را روایت کند.

ریبوت فیلم Fantastic Four قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) اکران شود. انتظار می‌رود به‌زودی روند انتخاب بازیگران فیم چهار شگفت‌انگیز آغاز شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده