نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۱

نمایش آخرین ماجراجویی ایندیانا جونز در تریلر جدید فیلم Indiana Jones 5

لوکاس فیلم تریلر جدیدی از فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات آن هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون و در حاشیه مراسم جنگ ستارگان، تریلر جدیدی از فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny منتشر شده است. لوکاس فیلم امروز تریلر جدید و رسمی فیلم Indiana Jones 5 منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از آخرین ماجراجویی ایندیانا جونز و رابطه‌اش با هلنا، دختر خوانده‌اش هستیم که تلاش می‌کند جا پای ایندیانا جونز بگذارد. همچنین در تریلر جدید که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید، تصاویر بیشتری از شخصیت شرور و منفی مدس میکلسن نمایش داده می‌شود:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، لوکاس فیلم پوستر جدید و رسمی فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد شخصیت‌های اصلی این فیلم هستیم که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

 پوستر رسمی فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny

هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، فیبی والر-بریج در نقش هلنا، دختر خوانده ایندیانا جونز، مدس میکلسن، آنتونیو باندراس، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شوانتی رنه ویلسون و توبی جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز منگولد با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Walk the Line، فیلم Logan و فیلم Ford v Ferrari، وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم Indiana Jones را بر عهده داشته بود.

فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny برای اکران در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) برنامه‌ریزی شده است. همچنین جان ویلیامز برای ساخت موسیقی متن قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز بازگشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده