نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۱

تایید ساخت سه فیلم جدید جنگ ستارگان | بازگشت دیزی ریدلی تا حضور کارگردان Logan

لوکاس فیلم از سه فیلم جدید در دنیای جنگ ستارگان رونمایی کرده است که جیمز منگولد و دیو فیلونی کارگردانی دو قسمت آن را بر عهده دارند.

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون و در حاشیه مراسم جنگ ستارگان، سه فیلم جدید Star Wars معرفی شده‌اند. لوکاس فیلم امروز بالاخره از سه فیلم جدید مجموعه جنگ ستارگان رونمایی کرد که این فیلم‌ها توسط دیو فیلونی، جیمز منگولد و شرمین عبید چنائی کارگردانی خواهند شد. اولین فیلم اتفاقاتش قرار است ۱۵ سال پس از حوادث فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker جریان داشته باشد و در آن شاهد بازگشت دیزی ریدلی در نقش ری خواهیم بود که پیش از این شاهد حضورش در سه‌گانه دنباله جنگ ستارگان بودیم.

شرمین عبید چنائی، کارگردان برنده ۲ جایزه جایزه اسکار بهترین مستند کوتاه برای کارگردانی مستند Saving Face و مستند A Girl in the River: The Price of Forgiveness که دو قسمت از سریال Ms. Marvel را نیز اخیرا کارگردانی کرده است، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. استیون نایت، سازنده سریال Peaky Blinders وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم از دنیای جنگ ستارگان را اخیرا بر عهده گرفته است.

جان فاورو و دیو فیلونی

دیو فیلونی، سازنده انیمیشن Star Wars: The Clone Wars و یکی از سازندگان سریال مندلورین وظیفه کارگردانی فیلم دیگری از دنیای جنگ ستارگان را بر عهده گرفته است که اتفاقات آن در دوران نیو ریپابلیک جریان دارد. فیلم Star Wars فیلونی درواقع قرار است پس از حوادث سریال The Mandalorian، سریال The Book of Boba Fett و سریال Ahsoka باشد که یجورایی پایان دهنده این خط داستانی هم محسوب می‌شود.

جیمز منگولد در فرش قرمز فیلم Ford v Ferrari

فیلم سوم Star Wars توسط جیمز منگولد، کارگردان آثاری چون فیلم Identity، فیلم Walk the Line، فیلم 3:10to Yuma، فیلم The Wolverine، فیلم Logan و فیلم Ford v Ferrari ساخته خواهد شد که اخیرا در همکاری با لوکاس‌فیلم، فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny را کارگردانی کرده است. منگولد در نظر دارد تا در فیلم جنگ ستارگان خود داستان اولین جدای را روایت کند و این اثر خاص از دنیای جنگ ستارگان، قصه‌ای حماسی از جنس داستان‌های انجیل را روایت خواهد کرد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده