نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۹

مقابله آسوکا با تاریکی در اولین تریلر سریال Ahsoka از دنیای جنگ ستارگان

لوکاس فیلم در طول برنامه جشن جنگ ستارگان اولین تریلر سریال Ahsoka را منتشر کرد که در آن شاهد نمایش تصاویر متعددی هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون و در حاشیه مراسم جنگ ستارگان، اولین تریلر سریال Ahsoka منتشر شده است. لوکاس فیلم اولین تیزر تریلر سریال آسوکا را منتشر کرد که در طول آن شاهد ماجراجویی جدید آسوکا تانو هستیم که با سابین رن و هرا سیندولا قرار است برای مقابله با نیروی تاریکی که اخیرا آن را حس کرده است، مقابله کند. همچنین برای لحظاتی کوتاه ژنرال تراون نیز نمایش داده شد، اما بازیگر این شخصیت مشخص نشده است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر سریال Ahsoka را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، لوکاس فیلم اعلام کرد که سریال Ahsoka در ماه آگست ۲۰۲۳ (مرداد یا شهریور ۱۴۰۲) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد، اما تاریخ دقیق‌تری اعلام نشده است. همچنین اولین پوستر سریال آسوکا منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید: 

اولین پوستر سریال Ahsoka

روزاریو داوسن در نقش آسوکا تانو، هایدن کریستنسن در نقش آناکین اسکای واکر یا دارث ویدر، ناتاشا لیو بوردیزو در نقش سابین رن، مری الیزابت وینستد در نقش هرا سیندولا، جنویو اورایلی در نقش مان ماتما، ایمان اسفندی در نقش ازرا بریجر، ری استیونسون در نقش یک سیث و ایوانا ساخنو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Ahsoka حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در سریال آسوکا قرار است شاهد بازگشت بسیاری از شخصیت‌های انیمیشن Star Wars Rebels باشیم.

دیو فیلونی وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Ahsoka را بر عهده دارد و همچنین به‌همراه جان فاورو، سازنده سریال The Mandalorian به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال از دنیای جنگ ستارگان نقش داشته است. علاوه‌براین، پیتر رمزی، کارگردان برنده یک جایزه اسکار برای انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse و یک قسمت از فصل سوم سریال مندلورین، حداقل یک قسمت از سریال Ahsoka را کارگردانی کرده است، اما فهرست کامل کارگردان‌های سریال آسوکا منتشر نشده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده