نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۶

مشخص شدن تاریخ انتشار بلوری فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

والت دیزنی و مارول استودیو تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را تایید و اعلام کردند.

از بهمن گذشته فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania روی پرده‌های سینما رفت و نتوانست نظر مثبت منتقدان و تماشاگران را جلب کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Ant-Man 3 مشخص شده است. والت دیزنی با انتشار یک تریلر اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania در تاریخ ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) عرضه خواهد شد و سپس شاهد عرضه نسخه خانگی این فیلم که شامل بلوری، 4K و DVD می‌شود در تاریخ ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) خواهیم بود.

اگرچه برخلاف انتظار تاریخ پخش فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania از دیزنی پلاس هنوز اعلام نشده است، نسخه خانگی فیلم Ant-Man 3 دارای محتویات اضافه مثل دو صحنه حذف شده،‌ صحنه‌هایی از پشت صحنه ساخت فیلم، تفسیر صوتی فیلم و Gag Reel یا ویدیو اتفاقات و اشتباهات بامزه در پشت صحنه ساخت فیلم می‌شود و در ادامه می‌توانید تریلر نسخه خانگی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پل راد در نقش اسکات لنگ (انت-من) اوانجلین لیلی در نقش هوپ پیم (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش هنک پیم، میشل فایفر در نقش جنت ون داین، کاترین نیوتون در نقش کسی لنگ، جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح، کوری استول در نقش M.O.D.O.K، دیوید دستمالچیان در نقش وب، رندل پارک در نقش جیمی وو، بیل موری در نقش ارباب کرایلر، کیتی اوبراین در نقش جنتورا و ویلیام جکسون هارپر در نقش Quaz، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیتون رید، کارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man، وظیفه کارگردانی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را براساس فیلمنامه‌ای از جف لاونس، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Rick and Morty، بر عهده داشته است. فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania تاکنون بیش از ۴۷۳.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۲۱۲.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۶۰.۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود که آن را کم فروش‌ترین قسمت فیلم مرد مورچه‌ای در گیشه جهانی تبدیل کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده