نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۳

اولین تریلر انیمیشن جدید سازندگان مینیون ها و یونیورسال با نام Migration

یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن اولین تریلر انیمیشن Migration را منتشر کردند که در آن شاهد مشکلات مهاجرت یک خانواده اردک بامزه هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Migration منتشر شده است. یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن به‌تازگی اولین تریلر انیمیشن جدید خود را منتشر کرده‌اند و در آن شاهد مهاجرت یک خانواده اردک و اتفاقات بامزه‌ای که برای آن‌ها رخ می‌دهد هستیم. انیمیشن Migration داستان یک خانواده اردک را دنبال می‌کند که اعضای خانواده پدر خانواده را برای تعطیلات و یک سفر بزرگ متقاعد می‌کنند و آن‌ها قرار است در این تعطیلات به نیو انگلند، نیویورک و باهاما سفر کنند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آ‌پارات

در ابتدا تریلر شاهد پخش تصاویری از انیمیشن‌های محبوب استودیو انیمیشن‌سازی ایلومینیشن هستیم که در آن تصاویری از آثاری چون انیمیشن Despicable Me، انیمیشن Minions، انیمیشن The Secret Life of Pets، انیمیشن Sing و انیمیشن The Grinch نمایش داده می‌شود. در ادامه شاهد انیمیشن The Super Mario Bros. Movie هستیم که به‌تازگی روی پرده‌های سینما رفته است که انتظار می‌رود چندین رکورد از جمله بزرگترین افتتاحیه یک فیلم اقتباس شده از روی بازی‌های ویدیویی را بشکند.

سپس نوبت به معرفی انیمیشن Migration می‌رسد که در آن تصاویر کوتاهی از انیمیشن اورجینال بعدی ایلومینیشن پخش می‌شود. بنجامین رنر، کارگردان نامزد دریافت جایزه اسکار برای انیمیشن Ernest & Celestine که انیمیشن The Big Bad Fox and Other Tales را نیز کارگردانی کرده، وظیفه کارگردانی انیمیشن Migration را براساس فیلمنامه‌ای از مایک وایت بر عهده دارد. در حال حاضر حضور هیچ صداپیشه‌ای در انیمیشن مهاجرت تایید و اعلام نشده است. 

انیمیشن Migration برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ دی ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده