نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۳

فیلم Heat 2 به کارگردانی مایکل مان در دست ساخت است؛ احتمال حضور آدام درایور

برادران وارنر و مایکل مان در آستانه توافق برای ساخت فیلم Heat 2 هستند و آدام درایور در حال مذاکره برای بازی در نقش نیل مک‌کالی جوان است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پس از نزدیک به سه دهه از اکران فیلم Heat به‌نظر می‌رسد که برادران وارنر و مایکل مان در آستانه توافق برای ساخت دنباله این فیلم هستند. طبق شایعاتی که طی هفته‌های گذشته شنیده شده بود، ددلاین شنیده است که برادارن وارنر در حال انجام مذاکره برای ساخت فیلم Heat 2 است که دنباله‌ای برای فیلم کلاسیک جنایی محصول سال ۱۹۹۵ به شمار می‌آید؛ داستانی که مان اخیرا آن را به یک رمان تبدیل کرد و در تابستان گذشته منتشر شد تا خیلی سریع به عنوان پرفروش‌ترین رمان نیویورک تایمز معرفی شود.

همچنین منابع نزدیک به برادران وارنر می‌گویند که آدام درایور که هم‌اکنون با مایکل مان در فیلم Ferrari همکاری کرده، در حال مذاکره برای همکاری دوباره با مان در فیلم Heat 2 و بازی در نقش نیل مک‌کالی جوان است. منابع نزدیک به برادران وارنر می‌گویند که استودیو هم‌اکنون به‌دنبال تأمین مالی پروژه است، اما تاکنون هیچ شریکی در این پروژه‌ی مشارکتی ندارد. استودیو New Regency که در قسمت اول فیلم Heat سرمایه‌گذاری مشترک کرده بود، اگر و زمانی‌که پروژه پیشرفت خوبی کرده باشد، در آن سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

مواجهه آدام درایور با موجودات ماقبل تاریخ در فیلم 65

در هر حال مان رهبری پروژه را بر عهده دارد تا فیلم را در مسیری درست پیش ببرد. مایکل مان قرار است فیلم Heat 2 را کارگردانی کند و همچنین مان به‌همراه مگ گاردینر وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Heat را هم بر عهده خواهد داشت. پس از موفقیت رمان هیت، مان از علاقه‌اش به ساخت فیلم Heat 2 خبر داده بود که گفته می‌شود اتفاقات آن در دو دوره زمانی رخ می‌دهد که بخش اول در سال ۱۹۸۸ و پیش از اتفاقات فیلم اول و بخش دوم پس از حوادث فیلم Heat جریان دارد.

از ابتدای سال ۲۰۲۳ شایعاتی در مورد بازیگران فیلم شنیده می‌شود که از جمله آن می‌توان به احتمال بازگشت آل پاچینو برای نقش هانا در زمان حال تا احتمال نقش‌آفرینی آنا د آرماس در نقش معشوقه مک‌کالی در خط زمانی ۱۹۸۸ اشاره کرد. اما گفته می‌شود که درایور بیش از هر بازیگر دیگری اکنون به پروژه نزدیک است که ظاهرا همکاری او با مان در فیلم فراری تاثیر زیادی روی این انتخاب داشته است.


منبع Deadline.
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده