نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷

ساخت فیلمی لایو اکشن براساس انیمیشن Moana توسط دیزنی و دواین جانسون

والت دیزنی از همکاری با دواین جانسون برای ساخت فیلمی لایو اکشن براساس انیمیشن Moana خبر داده است که احتمال دارد راک برای بازی در این فیلم بازگردد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم لایو اکشن دیگری براساس انیمیشن‌های والت دیزنی تایید شده است. والت دیزنی اعلام کرد که در نظر دارد فیلمی لایو اکشن براساس انیمیشن Moana تولید کند که این انیمیشن موزیکال دیزنی در سال ۲۰۱۶ اکران شد و دواین جانسون هم در ساخت فیلم موانا نقش خواهد داشت. انتظار می‌رود که راک برای نقش مائووی بازگردد. او به‌همراه دنی گارسیا و هیرام گارسیا ازطریق شرکت Seven Bucks Productions به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم لایو اکشن باز خواهد گشت.

جرد بوش، نویسنده انیمیشن موانا برای نوشتن فیلمنامه فیلم Moana بازگشته است که دانا لدو میلر در نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن به بوش کمک خواهد کرد. در این مقطع هنوز کارگردانی برای فیلم موانا توسط والت دیزنی استخدام نشده است. اولیل کاروالیو، صداپیشه شخصیت موانا در انیمیشن Moana به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم لایو اکشن آن بازگشته است. باب ایگر و دواین جانسون خبر ساخت فیلم موانا را با انتشار یک ویدیو در یوتیوب رسما اعلام کرد.

دواین جانسون در فیلم Jumanji: The Next Level از کوه یخی بالا می‌رود

انیمیشن Moana در سال ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما رفت که این انیمیشن بیش از ۶۸۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند و یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های دیزنی در دهه گذشته شناخته شود. انیمیشن موانا که با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شده بود همچنین نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار در بخش بهترین انیمیشن سال و بهترین ترانه سال شد. انیمیشن Moana داستان دختر جوان و شجاعی به‌نام موانا را دنبال می‌کند که دوست دارد به اقیانوس برود اما پدرش مخالف است.

مائووی، خدای باد و دریا که قلب تفیتی (مهم‌ترین شی حیات که قابلیت خلق کردن به انسان می‌دهد) را می‌دزدد تا آن را به انسان‌ها برساند و به آن‌ها قدرت خلق کردن بدهد. ولی به علت دزدیده شدن قلب تفیتی حیات رو به نابودی می‌رود به همین دلیل در جزیره محل زندگی موانا قحطی پیش می‌آید و مواد غذایی و حتی ماهی هم دیگر برای خوردن پیدا نمی‌شود و موانا پس از سال‌ها سعی می‌کند قلب تفیتی را به او بازگرداند اما اتفاقات بسیاری مانع او می‌شوند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده