نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۱

احتمال ساخت سریال پیش درآمد جدید بازی تاج و تخت براساس اگان فاتح

به‌نظر می‌رسد که شبکه HBO در حال بررسی امکان ساخت سریال پیش درآمد دیگری براساس دنیای بازی تاج و تخت و با تمرکز روی اگان فاتح است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال پیش درآمد دیگری براساس دنیای بازی تاج و تخت ممکن است ساخته شود. ورایتی گزارش داد که شبکه HBO در حال بررسی امکان ساخت سریالی براساس شخصیت اگان فاتح است، اما این موضوع هنوز در مراحل بسیار اولیه بررسی قرار دارد و تا تایید و دادن چراغ سبز به ساخت آن فاصله زیادی دارد. این سریال پیش درآمد احتمالی قرار است داستان اگان تارگرین اول که با لقب‌های اگان فاتح و اگان اژدها شهرت داشت، را دنبال کند که فاتح هفت پادشاهی و موسس خاندان تارگرین‌، حاکمان وستروس است.

تمرکز سریال جدید و احتمالی Game of Thrones روی داستان فتح وستروس توسط اگان و رینیس و ویسینا، خواهرانش خواهد بود. وقایع این سریال درواقع نزدیک به ۳۰۰ سال پیش از حوادث اصلی کتاب و سریال بازی تاج و تخت روایت خواهد شد. اگرچه هنوز نویسنده‌ای برای این پروژه استخدام نشده است، اما ورایتی می‌گوید که شبکه HBO مشتاق است تا پروژه را جلو ببرد و از هم‌اکنون جست‌وجو برای یافتن و استخدام نویسنده برای این سریال را آغاز کرده است.

کراکسیس، اژدهای دیمون تارگرین

علاوه‌براین احتمال دارد که یک فیلم بلند براساس اگان فاتح تولید شود که اتفاقات آن در سریال ادامه خواهد یافت. اگرچه این ایده و برنامه هنوز قطعی نیست و این موارد تا نهایی شدن در حال بررسی هستند. شبکه HBO طی سال‌های گذشته ساخت چندین پروژه براساس دنیای وستروس را مورد بررسی قرار داده، اما تاکنون تنها سریال House of the Dragon توانست چراغ سبز بگیرد و تولید و در تابستان گذشته پخش شود. سریال خاندان اژدها هم‌اکنون برای فصل دوم تمدید شده است.

سریال Long Night با بازی نائومی واتس دیگر سریال بازی تاج و تخت است که پس از ساخت قسمت پایلوت در سال ۲۰۱۹ لغو شد. مدتی پیش مشخص شد که فصل دوم سریال House of the Dragon دارای قسمت‌های کمتری نسبت به فصل اول خواهد بود و قرار است به‌جای ۱۰ قسمت، در ۸ قسمت تولید شود. همچنین شبکه HBO در نظر دارد تا به‌زودی سریال خاندان اژدها را برای فصل سوم تمدید کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده