نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۱

انیمیشن Shrek 5 دست ساخت است | احتمال تولید اسپین‌آف خر شرک

ساخت انیمیشن Shrek 5 با حضور همه‌ی صداپیشگان اصلی این انیمیشن تایید شده است. همچنین احتمال دارد اسپین‌آفی براساس خر شرک تولید شود.

بعد از انتشار خبر ساخت انیمیشن Toy Story 5، حالا یکی دیگر از انیمیشن‌های بسیار پرطرفداری که سال‌ها طرفداران در انتظار قسمت جدید آن هستند، ساخت قسمت جدید آن تایید شده است. کریس ملداندری، مدیرعامل استودیوی ایلومینیشن در گفت‌وگو با ورایتی تأیید کرد که انیمیشن شرک 5 در دست ساخت است و همه‌ی صداپیشگان اصلی آن در این قسمت حضور خواهند داشت. البته آن‌ها همچنان در حال مذاکره با آن‌ها هستند، اما او می‌گوید که همه آن‌ها آماده بازگشت در انیمیشن Shrek 5 هستند.

این خبر در جریان تور نشست خبری انیمیشن The Super Mario Bros. Movie اعلام شده است که جمعه این هفته اکران خواهد شد. البته با اینکه استودیوی دریم‌ ورکس سازنده اصلی انیمیشن شرکت محسوب می‌شود، ملداندری همکار خلاق استودیوی انیمیشن‌سازی استیون اسپیلبرگ و جفری کاتزنبرگ محسوب می‌شود.

شرک و خره

این فیلم یک حضور نادر از کامرون دیاز، صداپیشه شخصیت شخصیت فیونا نیز محسوب می‌شود که تقریباً از سال ۲۰۱۴ بازنشسته شده و فیلم جدیدی بازی نکرده است. از طرفی ادی مورفی که قبلا از اشتیاقش به بازگشت برای نقش دانکی گفته بود، یک بار دیگر صداپیشگی شخصیت محبوب خر شرک را بر عهده دارد. همچنین ملداندری از احتمال ساخت یک اسپین‌آف براساس شخصیت Donkey صحبت کرد و گفت که این شخصیت بدون شک می‌تواند یک فیلم را به‌تنهایی رهبری کند.

این اولین‌بار نیست که صحبت یک اسپین‌آف از شخصیت‌های شرک مطرح می‌شود. گربه چکمه پوش در انیمیشن Puss in Boots با صداپیشگی آنتونیو باندراس اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ منتشر شد که فروش بسیار خوب ۵۰۰ میلیون دلاری را به‌دنبال داشت. همچنین در سال ۲۰۲۲ انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish که دنبال انیمیشن گربه چکمه پوش است، روی پرده رفت که مورد استقبال تماشاگران و منتقدان قرار گرفت و حتی نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده