نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۹

برادران وارنر در آستانه ساخت سریال هری پاتر برای شبکه HBO Max

برادران وارنر در آستانه توافق با جی کی رولینگ برای ساخت سریالی براساس کتاب‌های هری پاتر برای پخش از شبکه HBO Max است.

مدت زمان زیادی است که اخبار ساخت سریالی براساس دنیای هری پاتر شنیده می‌شود و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای جادویی هاگوارتز به تلویزیون خواهد آمد. بلومبرگ گزارش داد که برادران وارنر دیسکاوری در آستانه یک توافق برای ساخت سریالی براساس هری پاتر است. آن‌ها هم‌اکنون در حال مذاکره با جی کی رولینگ، خالق مجموعه Harry Potter برای پخش این سریال از شبکه HBO Max هستند که رولینگ قرر است به‌عنوان ناظر در آن نقش داشته باشد.

برخلاف فیلم‌های Fantastic Beasts که اتفاقات آن اسپین‌آف و پیش درآمد این مجموعه بود، سریال‌های هری پاتر قرار است براساس کتاب‌های آن ساخته شود. هر فصل براساس یک کتاب Harry Potter تولید خواهد شد که بدین ترتیب انتظار می‌رود در صورت تایید، این سریال در هفت فصل تولید و از شبکه HBO Max پخش شود که انتظار می‌رود تولید آن طی سال‌های طولانی انجام شود. همچنین براساس این قرارداد، رولینگ در روند ساخت سریال هم نقش خواهد داشت، اما او به‌عنوان سازنده یا شورانر در سریال هری پاتر نقش ندارد.

جی کی رولینگ

منابع نزدیک می‌گویند که مذاکرات برادران وارنر دیسکاوری و رولینگ فعلا در مراحل اولیه باقی‌مانده است. این استودیو در تلاش است تا با ترکیب شبکه HBO Max با دیکساوری پلاس، آن را با نام جدیدی دوباره معرفی کند. فیلم‌های هری پاتر با اکران فیلم Harry Potter and the Philosopher’s Stone در سال ۲۰۰۱ کار خودشان را آغاز کردند و فیلم Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 در سال ۲۰۱۱ به آن خاتمه داد و در مجموع هشت فیلم هری پاتر موفق شدند بیش از ۷.۷ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کنند.

با اینکه کتاب‌های هری پاتر از زمان عرضه محبوبیت زیادی به‌دست آوردند، اما فیلم‌های آن باعث محبوبیت بسیار بیشتر این برند شد. در طول سال‌های گذشته شاهد ساخت سه قسمت از فیلم Fantastic Beasts، اجرای زنده Harry Potter and the Cursed Child و بازی Hogwarts Legacy که بسیار موفق بوده است، از مجموعه هری پاتر بوده‌ایم. حتی برخی اعتقاد داشتند که برادران وارنر ممکن است به‌دنبال ساخت سریال Hogwarts Legacy باشد. همچنین ادامه ساخت فیلم Fantastic Beasts پس از قسمت سوم کنار گذاشته شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده