نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۳

اعلام تاریخ اکران فیلم ناپلئون ریدلی اسکات و واکین فینکس با انتشار اولین تصویر

اپل پس از توافق با سونی پیکچرز به شکل رسمی تاریخ اکران فیلم Napoleon به کارگردانی ریدلی اسکات و با بازی واکین فینیکس را با انتشار یک تصویر اعلام کرد.

مدتی پیش مشخص شد که اپل در حال مذاکره با ناشران بزرگ هالیوود برای اکران گسترده فیلم‌های خود است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم ناپلئون مشخص شده است. اپل به‌تازگی با سونی پیکچرز برای اکران جهانی فیلم Napoleon به توافق رسیده است و حالا سونی اعلام کرد که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. ریدلی اسکات، کارگردان نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار وظیفه کارگردانی فیلم Napoleon را بر عهده داشته است.

فیلمنامه فیلم ناپلئون توسط دیوید اسکارپا نوشته شده است که پیش از این با اسکات در فیلم All The Money In the World همکاری کرده بود و حالا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Gladiator 2 را در سومین همکاری مشترک خود با این کارگردان برجسته سینما بر عهده گرفته است. همچنین اولین تصویر رسمی فیلم Napoleon منتشر شده است که در آن شاهد حضور واکین فینیکس، بازیگر نقش ناپلئون بناپارت به‌همراه نیروهایش که سوار اسب هستند، هستیم و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

واکین فینیکس در نقش ناپلئون در حال سوارکاری درکنار نیروهایش در فیلم Napoleon ریدلی اسکات

واکین فینیکس در نقش ناپلئون، ونسا کربی در نقش ملکه ژوزفین، طاهر رحیم در نقش پل باراس، بن مایلز، لودیوین سنیه، متیو نیدهم، یوسف کرکور، فیل کورنول، ایان مک‌نیس، پال ریس، جان هالینگورث، ادوارد فیلیپونات و گوین اسپوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Napoleon حضور دارند و به ایفای نقش پردا‌خته‌اند. این فیلم به قدرت رسیدن ناپلئون ازطریق دیدگاه رابطهٔ اعتیادآور و ناپایدار او با ملکه ژوزفین را به تصویر می‌کشد.

فیلم Napoleon قرار است در زمان نامشخصی از اپل تی‌وی پلاس منتشر شود که درکنار فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو از جمله فیلم‌های مهم اپل برای فصل جوایز هستند. ریدلی اسکات پس از فیلم ناپلئون قرار است فیلم Gladiator 2 را کارگردانی کند که در این فیلم قرار است شاهد حضور پاول مسکل، بری کیوگن و دنزل واشنگتن، باشیم.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده