// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

فیلم جدید استریت فایتر در دست ساخت است

براساس گزارش جدید، یک فیلم لایو اکشن با اقتباس از مجموعه بازی Street Fighter در دست ساخت قرار دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شد که فیلم لایو اکشن Street Fighter مراحل تولید را سپری می‌کند. تمامی حقوق لازم برای ساخت یک فیلم براساس این سری بازی‌های مبارزه‌ای توسط لجندری اینترتیمنت (Legendary Entertainment) خریداری شده است. این شرکت با همکاری کپکام روی یک فیلم لایو اکشن و احتمالا یک اقباس تلویزیونی از سری بازی Street Fighter کار خواهد کرد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از قبیل عنوان فیلم یا مواردی مثل اینکه داستان لایواکشن حول محور کدام شخصیت روایت خواهد شد، در دسترس نیست.

Street Fighter 6 یکی از موردانتظارترین آثار برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای محسوب می‌شود. در این بازی شاهد یک سری قابلیت و حالت‌های جدید خواهیم بود؛ مثل اضافه شدن یک حالت تک‌نفره‌ی جدید به نام World Tour که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کاراکتر موردنظر خودشان را بسازند و درکنار یا در مقابل شخصیت‌های مختلف Street Fighter 6 به مبارزه بپردازند.

شرکت Capcom مدتی قبل یک ویدیو از بازی Street Fighter 6 را منتشر کرد که در آن شاهد حضور Cammy و همچنین شخصیت تازه‌وارد مجموعه‌ی Street Fighter با نام Manon بودیم. در این ویدیو می‌توانستیم مبارزه‌ی این دو کاراکتر و همچنین قدرت و قابلیت‌های هر کدام از آن‌ها را مشاهده کنیم.

بازی Street Fighter 6 در تاریخ ۱۲ خردادماه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. در زمان انتشار، ۱۸ کاراکتر قابل‌بازی دردسترس خواهند بود و به مرور زمان و با انتشار بسته‌های الحاقی این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با فیلم Street Fighter چیست؟ به نظر شما اقتباس سینمایی این مجموعه می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد؟


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده