نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷

ملاقات با نسخه‌های مختلف اسپایدرمن در تریلر جدید انیمیشن مرد عنکبوتی ۲

سونی پیکچرز دومین تریلر رسمی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را منتشر کرد که در آن شاهد تحت تعقیب قرار گرفتن مایلز مورالز توسط مرد عنکبوتی‌ها هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شده است. در طول تریلر جدید انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ شاهد مقابله مایلز مورالز با اسپات هستیم که در ادامه او به‌همراه گوئن استیسی به دنیایی می‌رود که در آن می‌تواند با نسخه‌های مختلف اسپایدرمن از جمله پیتر بی. پارکر که حالا صاحب فرزند شده، ملاقات کند. در ادامه مایلز به‌دلیل اینکه از قوانین اسپایدرمن ۲۰۹۹ سرپیچی می‌کند، تحت تعقیب قرار می‌گیرد و در ادامه می‌توانید تریلر جدید انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شمیک مور، هیلی استاینفلد، اسکار آیزاک، جیک جانسون، ایسا رای، دنیل کالویا، کاران سونی، جیسون شوارتزمن، جورما تاکونی، گرتا لی،‌ ریچل درچ، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. فیل لرد و کریستوفر میلر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی بازگشته‌اند.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) اکران خواهد شد و انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse نیز برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون وظیفه کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر بر عهده دارند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده