نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۴

مبارزه کریس همسورث در زندان در اولین تریلر فیلم Extraction 2 نتفلیکس

نتفلیکس اولین تیزر تریلر فیلم Extraction 2 با بازی کریس همسورث را منتشر کرده است که در آن شاهد یک صحنه اکشن مهیج و بزرگ هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم Extraction 2 منتشر شده است. نتفلیکس امروز اولین تریلر دنباله فیلم Extraction را منتشر کرد که در آن شاهد یک صحنه اکشن بزرگ در زندان هستیم که در آن تایلر ریک با بازی کریس همسورث هستیم که به‌دنبال خارج کردن یک فرد از زندان است که در طول آن باید با زندانیان شورشگر و همچنین نیروهای امنیتی مواجه شود و با آن‌ها مبارزه کند. سپس شاهد ساقط کردن یک هلیکوپتر توسط کریس همسورث با یک مینی گان هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مقاله مرتبط

کریس همسورث در نقش تایلر ریک و گلشیفته فراهانی در نقش نیک خان برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Extraction 2 بازگشته‌اند. آدام بسا، دنیل برنهارت، تیناتین دالاکیشویلی، سیند فلپس و جاستین هاول از جمله بازیگران جدیدی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در دنباله فیلم Extraction تایید و اعلام شده است، اما انتظار می‌رود به‌زودی حضور بازیگران بیشتری در آینده تایید شود. همچنین مانند قسمت اول، جو روسو وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت دوم این فیلم اکشن را بر عهده داشته است.

علاوه‌براین، جو روسو به‌همراه برادرش، آنتونی روسو به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله فیلم Extraction حضور دارند و شرکت AGBO که به این دو برادر تعلق دارد، وظیفه ساخت فیلم Extraction 2 را بر عهده داشته‌اند. نتفلیکس پیش از این اعلام کرده بود که بیش از ۹۹ میلیون کاربر این شبکه فیلم Extraction را در ۴ هفته اول انتشار تماشا کرده بودند. مانند قسمت اول، سم هارگریو وظیفه کارگردانی فیلم Extraction 2 را بر عهده داشته است.

فیلم Extraction 2 در در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) از نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده