نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۳

نمایش آخرین ماموریت نیک فیوری در تریلر جدید سریال Secret Invasion | اعلام تاریخ پخش

مارول استودیو تریلر جدید و رسمی سریال Secret Invasion با بازی ساموئل ال جکسون را منتشر کرد که در پایان تاریخ شروع پخش این سریال مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال Secret Invasion منتشر شده است. بالاخره مارول استودیو به وعده خود عمل کرد و بعد یک انتظار نسبتا طولانی تریلر رسمی سریال تهاجم مخفی را منتشر کرد که در طول آن نیک فیوری متوجه حمله گروهی از اسکرول‌های مهاجم می‌شود و او حالا به کمک تالوس، اورت راس، ماریا هیل و دیگر متحدانش به‌دنبال خنثی کردن حمله اسکرول‌ها و نجات بشریت است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌براین مارول استودیو تایید کرد که پخش سریال Secret Invasion از تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد که پیش از این فاش شده بود. همچنین مارول استودیو پوستر رسمی سریال تهاجم مخفی را منتشر کرده است که در آن شاهد ترکیب صورت نیک فیوری و یک اسکرول هستیم که احتمالا تالوس است و در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری در پوستر رسمی سریال Secret Invasion

ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، بن مندلسون در نقش تالوس، کوبی اسمالدرز در نقش ماریا هیل، مارتین فریمن در نقش اورت راس، دان چیدل در نقش وار ماشین، الیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگلزی بن-ادیر، کریستوفر مک‌دونالد، کتی فینران و کیلیان اسکات، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Secret Invasion حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کایل برداستریت به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Secret Invasion حضور دارد. همچنین توماس بزوچا و علی سلیم وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال تهاجم مخفی را بر عهده داشته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده