نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵

حضور هریسون فورد و لیو تایلر در تصاویر جدید فیلم کاپیتان آمریکا 4

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه Captain America: New World Order منتشر شده است که در آن شاهد حضور هریسون فورد تا بازگشت لیو تایلر هستیم.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Captain America: New World Order در آتلانتا آغاز شده است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Captain America 4 فاش شده است. در بخشی از این تصاویر شاهد حضور هریسون فورد، بازیگر نقش رئیس جمهور تاندربولت راس هستیم که ظاهری متفاوت‌تری ظاهرا به نسخه قبلی این شخصیت دارد. همچنین تیم بلیک نلسون، بازیگر نقش لیدر و لیو تایلر، بازیگر نقش بتی راس هم در بخش دیگری از تصاویر دیده می‌شوند:

آنتونی مکی، بازیگر نقش سم ویلسون به‌همراه زوشا راکمور دیده می‌شود که در حال حاضر نقش راکمور در دنیای سینمایی مارول مشخص نشده است. براساس این تصاویر به‌نظر می‌رسد که در فیلم Captain America: New World Order باید منتظر یک مراسم باشیم که در آن سم ویلسون آسیب دیده است که احتمال دارد این صحنه، با پایان فیلم مرتبط باشد. همچنین مشخص شد که کرامر مورگنتاو، فیلمبردار فیلم Creed 3، سریال بازی تاج و تخت و فیلم Thor: The Dark World به‌عنوان فیلمبردار در فیلم کاپیتان آمریکا ۴ نقش خواهد داشت.

آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز در نقش واکین تورس به‌عنوان فالکون جدید، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، لیو تایلر در نقش بتی راس، شیرا هاس در نقش سابرا، کارل لامبلی در نقش آیزایا بردلی و زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain America: New World Order حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Captain America: New World Order قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود. ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Cloverfield Paradox وظیفه کارگردانی فیلم Captain America: New World Order را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده