نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۱

آموزش رانندگی استار لرد در تریلر جدید فیلم Guardians of the Galaxy 3

تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر شده که حاوی تصاویر جدیدی از فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 منتشر شده است. مارول استودیو بامداد امروز اعلام کرد که پیش‌فروش بلیت‌های فیلم Guardians of the Galaxy 3 از روز فردا، دوشنبه آغاز خواهد شد و بدین منظور یک تریلر کوتاه از فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول منتشر کرده است. این تریلر درواقع اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 است که در آن شاهد نمایش تصاویر جدیدی از اتفاقات این فیلم هستیم.

تمرکز این تریلر بیشتر روی نمایش شوخی‌های فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 است که در بخشی از آن شاهد تلاش استار لرد با بازی کریس پرت برای یادگیری رانندگی با یک ماشین است که باعث خرابی در یک محله شده است. البته در طول این تریلر می‌توان شاهد نمایش صحنه‌های اکشن قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy نیز بود که این فیلم قرار است آخرین مأموریت گروه نگهبانان کهکشان در دنیای سینمایی مارول باشد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، وین دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالوا، چاکوودی ایووجی و دانیلا ملچیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 بر عهده جیمز گان بوده است.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) اکران شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده