نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

تایید حضور فیلم Killers of the Flower Moon مارتین اسکورسیزی در جشنواره فیلم کن

سرانجام تایید شد که فیلم Killers of the Flower Moon قرار است در جشنواره فیلم کن حضور داشته باشد. همچنین مدت زمان فیلم فاش شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور فیلم Killers of the Flower Moon در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳ تایید شده است. سرانجام اعلام شد که فیلم قاتلان ماه کامل قرار است برای اولین‌بار در جشنواره فیلم کن امسال نمایش داده شود که انتظار می‌رود در تاریخ ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت) شاهد نمایش این فیلم درکنار دیگر آثار این جشنواره باشیم. در هر حال حضور یا عدم حضور فیلم Killers of the Flower Moon در بخش رقابت۷۶امین دوره جشنواره فیلم کن تایید نشده است.

انتظار می‌رود در اواسط ماه آوریل شاهد اعلام فیلم‌های حاضر در بخش رقابت این جشنواره باشیم. در هر حال مارتین اسکورسیزی قرار است برای اولین‌بار پس از فیلم After Hours در سال ۱۹۸۶ در جشنواره فیلم کن حضور داشته باشد که برای آن جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد. اسکورسیزی همچنین برای فیلم Taxi Driver جایزه نخل طلایی را برده بود و به‌عنوان هیئت داوران در جشنواره فیلم کن در سال ۱۹۹۸ حضور داشت.

مارتین اسکورسیزی، رابرت دنیرو، لئوناردو دیکاپریو

طبق اعلام پارامونت، اکران محدود فیلم قاتلان ماه کامل در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد و در ادامه اکران گسترده فیلم Killers of the Flower Moon برای تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است و این فیلم در زمان نامشخصی از اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد. همچنین ورایتی می‌گوید که مدت زمان فیلم Killers of the Flower Moon نزدیک به ۴ ساعت است که آن را تبدیل به یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های اسکورسیزی می‌کند، اما مدت زمان دقیق این فیلم مشخص نشده است.

فیلم Killers of the Flower Moon براساس کتابی به‌همین نام اثر دیوید گرن ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، اما فیلمنامه فیلم نسبت به منبع اقتباسش با تغییراتی از جمله نقش لئوناردو دی‌کاپریو مواجه شده است. اتفاقات این فیلم در دهه ۲۰ میلادی در اکلاهما جریان خواهد داشت. اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump و فیلم The Curious Case of Benjamin Button، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید اسکورسیزی را بر عهده داشته است.

لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمونز، لیلی گلداستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایسبل، استرگیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شپرد و گری باسارابا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Killers of the Flower Moon حضور دارند. مارتین اسکورسیزی وظیفه کارگردانی فیلم Killers of the Flower Moon را بر عهده دارد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده