نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۹

احتمال حضور اد هریس در دنیای سینمایی مارول با سریال Wonder Man

اد هریس، بازیگر نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار ظاهرا قرار است در سریال Wonder Man حضور داشته باشد. همچنین بازیگر شخصیت این سریال مشخص شده است.

مارول استودیو در حال ساخت سریالی براساس شخصیت واندر من است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به این سریال اضافه شده‌اند. جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما در جریان جدیدترین قسمت پادکست The Hot Mic گفت که شنیده است اد هریس، بازیگر نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار برای فیلم Apollo 13، فیلم The Truman Show، فیلم Pollock و فیلم The Hours و بازیگر سریال Westworld به جمع بازیگران سریال واندر من اضافه شده است.

اسنایدر گفت که هریس احتمالا نقش کلیدی نیل سارویان را در سریال بازی خواهد کرد. سارویان به‌عنوان مامور سایمون ویلیامز توصیف شده است که در دنیای کمیک مارول به یک سلبریتی مشهور در هالیوود تبدیل شد. همچنین دمیتریوس گروس، بازیگر فیلم Straight Outta Compton، سریال Fear the Walking Dead و سریال Banshee دیگر بازیگری است که به جمع بازیگران سریال Wonder Man اضافه شده است و او قرار است نقش شرور و منفی این فیلم را که اریک ویلیامز ملقب به گریم ریپر نام دارد، در این سریال بازی کند.

دمیتریوس گروس در سریال Fear the Walking Dead

اریک ویلیامز درواقع برادر سایمون ویلیامز است که قرار است روبه‌رو برادرش در سریال واندر من قرار بگیرد. یحیی عبدالمتین دوم که برای بازی در سریال Watchmen جایزه امی دریافت کرده است، قرار است نقش سایمون ویلیامز ملقب به واندر من را در سریال Wonder Man بازی کند. علاوه‌براین، بن کینگزلی، بازیگر نقش تروور اسلتری در سریال واندر من باز خواهد گشت. سریال Wonder Man اما احتمال دارد در سال ۲۰۲۳ جلوی دوربین برود.

اندرو گست، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Brooklyn Nine-Nine و سریال Community به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان در سریال Wonder Man حضور دارد و دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال نقش خواهد داشت که او قرار است یک یا چند قسمت از سریال واندر من را نیز کارگردانی کند. استلا مگی، کارگردان فیلم The Photograph دیگر کارگردان سریال Wonder Man است که چند قسمت این سریال را کارگردانی خواهد کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده