// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۸

فصل دوم سریال The Last of Us در ونکوور فیلمبرداری خواهد شد

براساس گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد که فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us در ونکوور کانادا جریان خواهد داشت.

سریال The Last of Us، محصول جدید شبکه‌ی HBO اقتباسی است از یک بازی ویدیویی با همین نام که چند ماه قبل روی آنتن رفت و مورد استقبال طرفداران و منتقدین واقع قرار گرفت. فیلم‌برداری فصل اول The Last of Us در شهر کلگری و حومه‌ی آن از استان آلبرتا کانادا جریان داشت. حالا به نظر می‌رسد که کار فیلم‌برداری فصل دوم سریال هم در خارج از آمریکا و در یکی دیگر از استان‌های کانادا صورت خواهد گرفت.

براساس گزارش ددلاین، فصل دوم سریال The Last of Us در ونکوور و بریتیش کلمبیا که از مکان‌های مشهور تولید فیلم و سریال در کانادا هستند، فیلم‌برداری خواهد شد. بازی The Last of Us Part 2 نسبت به نسخه‌ی اول دارای حال و هوای متفاوتی بود. داستان این بازی در شهر سیاتل جریان داشت؛ باتوجه‌به آب و هوای ابری و بارانی، به نظر می‌رسد ونکوور می‌تواند جایگزین خوبی برای سیاتل در فصل دوم سریال باشد.

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که چه زمانی کار فیلم‌برداری فصل دوم The Last of Us آغاز خواهد شد؛ بااین‌حال، پدرو پاسکال چندی پیش اعلام کرد که روند فیلم‌برداری قبل از پایان سال ۲۰۲۳ شروع می‌شود. البته باید در نظر گرفت که این موضوع به‌معنی انتشار زودتر نیست و احتمالا برای تماشای فصل دوم سریال The Last of Us باید تا سال ۲۰۲۵ صبر کنیم.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده