نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷

حضور نویسنده آواتار 2 برای بازنویسی فیلمنامه فیلم Fantastic Four

مارول استودیو به‌تازگی نویسنده جدیدی برای بازنویسی فیلمنامه ریبوت فیلم Fantastic Four را استخدام کرده که سابقه کار روی فیلم Avatar 2 را داشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده دیگری به تیم نویسندگان ریبوت فیلم Fantastic Four اضافه شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که جاش فریدمن، نویسنده فیلم Avatar: The Way of Water برای نوشتن فیلمنامه فیلم چهار شگفت انگیز استخدام شده است. فریدمن درواقع قرار است فیلمنامه اولیه فیلم را که توسط جف کاپلان و ایان اسپرینگر نوشته بود بازنویسی کند. THR اضافه می‌کند از آنجایی‌که کاپلان و اسپرینگر بیشتر برای کارهای کمدی شناخته می‌شوند، استخدام فریدمن احتمالا به معنای تغییر لحن کلی فیلم Fantastic Four است.

جاش فریدمن در واندرکان

مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را بر عهده دارد. ریبوت فیلم Fantastic Four بخشی از فاز ششم دنیای سینمایی مارول است که در آن به داستان مولتی‌ورس خاتمه خواهد داد. فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars بخشی از فاز ششم MCU هستند. اطلاعات خیلی زیادی از فیلم چهار شگفت انگیز مثل زمان شروع فیلم‌برداری و داستان آن در دسترس نیست، اما طبق گفته مارول استودیو این فیلم قرار نیست یک داستان منشا از این گروه را روایت کند.

جاش فریدمن این روزها برای نوشتن داستان فیلم Avatar: The Way of Water و فیلم Avatar 3 و نوشتن فیلمنامه فیلم Avatar 4 و فیلم آواتار 5 شناخته می‌شود. فریدمن همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم War of the Worlds، فیلم The Black Dahlia و فیلم Kingdom of the Planet of the Apes را بر عهده داشته است. فریدمن همچنین سابقه نویسندگی و ساخت سریال Terminator: The Sarah Connor Chronicles، سریال Emerald City، سریال Snowpiercer و سریال Foundation را داشته و روی داستان فیلم Terminator: Dark Fate کار کرده است.

ریبوت فیلم Fantastic Four قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) اکران شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده