نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۹

اعلام تاریخ آغاز فیلمبرداری اثر جدید برادران سفدی با بازی آدام سندلر

علاوه‌بر اعلام تاریخ آغاز فیلم‌برداری فیلم جدید برادران سفدی، به‌تازگی آدام سندلر اطلاعاتی تازه از این پروژه‌ی موردانتظار نیز منتشر کرده است.

نزدیک به ۶ ماه پس از انتشار اولین شایعات از فیلم جدید زوج کارگردان بن و جاش سفدی، حالا آدام سندلر که بار دیگر ستاره‌ی اصلی فیلم جدید سفدی‌ها خواهد بود، اطلاعاتی بیشتری از این پروژه‌ی موردانتظار به اشتراک گذاشته است.

سندلر که این روزها تور تبلیغاتی فیلم کمدی Murder Mystery 2 شبکه‌ی نتفلیکس را پشت سر می‌گذارد، به‌تازگی در پاسخ به سؤال خبرنگار کولایدر اعلام کرد احتمالا اوایل تابستان امسال، به‌عنوان بازه زمانی نهایی آغاز مراحل تصویربرداری این پروژه تعیین شده است.

در این مصاحبه سندلر همچنین سرانجام تایید کرد مطابق شایعات قبلی، داستان پر از هیجان و تعلیق این فیلم در جهان دیووانه‌وار اقلام گران‌قیمت یادگاری و کلکسیونی دنیای ورزش جریان خواهد داشت. البته سندلر می‌گوید بیش از این نمی‌تواند هیچ اطلاعاتی بیشتری از این فیلم مرموز و موردانتظار را به اشتراک بگذارد و بهتر است خود سفدی‌ها و نتفلیکس در زمان مناسب، اولین جزئیات رسمی این فیلم را به‌صورت رسمی اعلام کنند.

با اینکه به غیر از سندلر نام هیچ‌کدام از دیگر بازیگران دیگر این فیلم اعلام نشده است، اما منابع خبرگزاری ددلاین ساعاتی پیش با انتشار یک گزارش از مذاکرات نتفلیکس با مگان راس پیت مشهور به Megan Thee Stallion، خواننده‌ی برنده‌ جایزه‌ی گرمی برای حضور در این اثر جدید سفدی‌ها خبر داده‌اند. منابع معتبر دیگری از دنیای هالیوود همچنین از احتمال پیوستن بن افلک به سندلر و پیت به‌عنوان بازیگران اصلی این پروژه اشاره داشته‌اند، هرچند در حال حاضر نتفلیکس این اخبار را به‌صورت رسمی تایید یا رد نکرده است.

در ماه فوریه سندلر همچنین به فیلم‌نامه‌ی حدود ۳۴۰ صفحه‌ای این پروژه‌ی بزرگ اشاره داشت و گفته بود برادران سفدی به‌صورت بی‌وقفه مشغول بازنویسی و اضافه کردن ایده‌های خلاقانه به آن هستند. بنابراین باتوجه‌به فیلم‌نامه‌‌ی فعلی این اثر جدید، انتظار می‌رود مدت زمان نهایی فیلم جدید سفدی‌ها از زمان ۱۳۵ دقیقه‌ای الماس‌های تراش‌نخورده نیز طولانی‌تر باشد.

مطابق روال آثار قبلی این زوج کارگردان مانند Daddy Longlegs ،Heaven Knows What و Good Time، کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم بدون عنوان اختصاصی شبکه‌ی نتفلیکس برعهده‌ی جاش و بنی سفدی خواهد بود. همچنین مثل فیلم Uncut Gems، انتظار می‌رود بار دیگر رونالد برانستین، دنیل لوپاتین و داریوش خنجی، فیلمبردار نامزد جایزه‌ی اسکار به‌ترتیب در نوشتن فیلم‌نامه، ساخت موسیقی متن و تصویربرداری این فیلم حضور داشته باشند.

سریال The Curse با بازی اما استون، نیتن فیلدر و بنی سفدی و ریبوت فیلم پلیسی-کمدی Forty-Eight Hours، از دیگر پرو‌ژه‌های در دست تولید برادران سفدی برای انتشار در سال‌های آینده به‌حساب می‌آيند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Collider Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده