نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۱

تایید ساخت انیمه Scott Pilgrim توسط نتفلیکس با اعلام بازگشت بازیگران فیلم اصلی

نتفلیکس رسما ساخت انیمه Scott Pilgrim را تایید و اعلام کرد که تمامی بازیگران فیلم Scott Pilgrim vs. the World در این انیمه باز خواهند گشت.

دی ۱۴۰۰ خبری منتشر شد مبنی‌براینکه شبکه نتفلیکس به‌دنبال ساخت انیمه سریالی براساس رمان گرافیکی Scott Pilgrim است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت انیمه اسکات پیلگریم رسما تایید شده است. نتفلیکس رسما به ساخت انیمه Scott Pilgrim چراغ سبز نشان داد و تایید کرد که تمامی بازیگران فیلم Scott Pilgrim vs. the World برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در این انیمه باز خواهند گشت تا باعث غافلگیری طرفداران این مجموعه شود.

مایکل سرا در نقش اسکات پیلگریم، مری الیزابت وینستد در نقش رامونا فلاورز، کیرن کالکین در نقش والاس ولز، کریس ایوانز در نقش لوکاس لی، آنا کندریک در نقش استیسی پیلگریم، آلیسون پیل در نقش کیم پاین، برندان روث در نقش تاد اینگرام، جیسون شوارتزمن در نقش گوردون گریوز، جانی سیمونز در نقش نیل، الن ونگ در نقش نایوز چاو، می ویتمن در نقش راکسی ریچر، بری لارسون در نقش انوی آدامز، آبری پلازا در نقش ژولی پاورز، ساتیا بابا در نقش متیو پتل و مارک وبر در نقش استیون استیلز از جمله صداپیشگان انیمه Scott Pilgrim هستند.

دانلود از آپارات

استودیو انیمه‌سازی Science Saru وظیفه ساخت انیمه اسکات پیلگریم را بر عهده دارد و برایان لی اومالی، خالق این مجموعه به‌همراه بن دیوید گرابینسکی، سازنده سریال Are You Afraid of the Dark? و ادگار رایت، کارگردان فیلم Scott Pilgrim vs. the World به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در انیمه Scott Pilgrim حضور خواهند داشت. ادگار رایت در بخشی از بیانیه منتشر شده نتفلیکس گفت:

«در طول سال‌های گذشته طرفداران بارها ازم پرسیدند که آیا دنباله‌ای یا نوع دیگری برای ادامه آن وجود خواهد داشت و می‌دانستم که ساخت ادامه لایو اکشن آن بعید است، اما من معمولا بررسی این پیشنهاد و ایده را که شاید اقتباس انیمه‌ای آن راه جالبی برای ادامه مجموعه جالب باشد عقب می‌انداختم. سپس یک روز نتفلیکس با من تماس گرفت تا در مورد این ایده مشخص سؤال کند. اما حتی بهتر از آن برایان لی اومالی، خالق فوق‌العاده ما ایده‌ای داشت که به‌مراتب ماجراجویانه‌تر از اقتباس مستقیم از کتاب‌های اصلی بود.»

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از انیمه Scott Pilgrim در دسترس نیست، اما خبر خوب دیگر برای طرفداران این است که گروه Anamanaguchi برای ساخت آهنگ اورجینال در انیمه سریالی اسکات پیلگریم بازگشته‌اند.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده