نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۸

احتمال ساخته شدن فیلم جان ویک 5 به لطف افتتاحیه قدرتمند قسمت چهارم

مدیر لاینزگیت می‌گوید که فیلم John Wick 5 به لطف افتتاحیه قدرتمند قسمت چهارم ممکن است درنهایت ساخته شود، اما هنوز چیزی قطعی نیست.

فیلم John Wick: Chapter 4 در سه روز اول اکرانش در آمریکای شمالی موفق شد بیش از ۷۳.۵ میلیون دلار و ۱۴۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و رکورد افتتاحیه مجموعه فیلم جان ویک را شکست. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم John Wick 5 احتمالا دوباره قوت گرفته است. جو دریک، مدیر گروه سینمایی لاینزگیت در مصاحبه با هالیوودریپورتر گفت که احتمال ساخت فیلم جان ویک ۵ همچنان وجود دارد و شانس آن بالا است. او همچنین اضافه کرد که هیچ تضمینی هم در حال حاضر برای ساخت آن وجود ندارد.

دریک گفت: «یک اراده و یک صراحت وجود دارد. همه ما در این نقطه قرار است کمی استراحت کنیم و سپس ایده‌های خود را برای اینکه آیا مسیر و ایده مناسبی برای قسمت پنجم وجود دارد یا نه مطرح می‌کنیم. اما هیچ تضمینی هم وجود ندارد.»

چاد استاهلسکی، کارگردان مجموعه فیلم جان ویک پیش از این گفته بود که فیلم John Wick: Chapter 4 آخرین قسمت این مجموعه فیلم اکشن است، اما گفته بود که احتمال دارد پس از این فیلم دوباره در مورد احتمال ساخت فیلم John Wick 5 با کیانو ریوز و مدیران لاینزگیت صحبت کند. بااین‌حال قرار است به خط اصلی داستانی این مجموعه اکشن پس از قسمت چهارم یک استراحت داده شود.

پیش از این ساخت فیلم جان ویک ۵ تایید شده بود و قرار بود همزمان با فیلم John Wick: Chapter 4 ساخته شود، اما استاهلسکی و تیمش تصمیم گرفتند تا ایده‌های دو قسمت را در یک قسمت پیاده‌سازی کنند و به داستان جان ویک حداقل اکنون پایان دهند. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس که اسپین‌آف جان ویک است، در جریان است که در این فیلم شاهد بازگشت کیانو ریوز نیز خواهیم بود. علاوه‌براین سریال Continental برای پخش از شبکه پیکاک در دست ساخت است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده