نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۹

پیوستن بازیگر خاندان اژدها به فصل جدید سریال Daredevil

به‌تازگی بازیگر دیگری به جمع بازیگران سریال Daredevil: Born Again اضافه شده است تا همزمان با شروع تولید سریال، فهرست بازیگری آن گسترش پیدا کند.

مدتی است که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Daredevil: Born Again آغاز شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فصل جدید سریال دردویل اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که آرتی فروشان، بازیگر سریال خاندان اژدها پس از توافق با مارول استودیو به فصل جدید سریال Daredevil اضافه شده است. او قرار نیست نقشی محور و مهم در سریال Daredevil: Born Again بازی کند، اما اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست. در هر حال او در تصاویر فاش شده از پشت صحنه سریال به‌همراه وینسنت دن آفریو دیده شده است.

آرتی فروشان در نقش سر کارل کوری در سریال House of the Dragon

آرتی فروشان بیشتر برای بازی در نقش سر کارل کوری در دو قسمت از سریال House of the Dragon شناخته می‌شود و همچنین در ۱۳ قسمت از سریال Carnival Row و ۲ قسمت از سریال Knightfall بازی کرده است. چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین و جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر در سریال Daredevil: Born Again بازگشته‌اند.

علاوه‌بر فروشان، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندریان هالت، نیکی میشل جیمز و مایکل گستن دیگر بازیگران جدیدی هستند که قرار است در سریال دردویل به ایفای نقش بپردازند. مایکل کوئستا، کارگردان قسمت آزمایشی سریال Dexter و سریال Homeland وظیفه کارگردانی قسمت اول سریال Daredevil: Born Again را بر عهده دارد و احتمال دارد قسمت‌های بیشتری از این سریال را نیز کارگردانی کند.

سریال Daredevil: Born Again قرار است در ۱۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۴ از شبکه دیزنی پلاس شود که این سریال قرار است دنباله معنوی برای سریال دردویل شبکه نتفلیکس باشد که پس از سه فصل لغو شده بود. مت کرمن و کریس ارد، نویسندگان سریال Covert Affairs، سریال Containment و سریال The Brave به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال دردویل حضور دارند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده