نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۰

دوستی آب و آتش در تریلر رسمی انیمیشن جدید پیکسار و دیزنی با نام Elemental

پیکسار و والت دیزنی تریلر جدید و رسمی انیمیشن Elemental را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر متعددی از این انیمیشن مورد انتظار هستیم.

 طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Elemental منتشر شده است. پیکسار و والت دیزنی امروز تریلر جدید و رسمی انیمیشن Elemental را منتشر کردند که در آن شاهد نمایش صحنه‌هایی متعددی از آشنایی امبر و وید تا اختلافات فرهنگی دنیای اتفاقات انیمیشن جدید پیکسار و شهر المنت هستیم. تمرکز تریلر روی چهار عنصر مختلف است که در آن ماجراجویی جذابی را در دنیای زیبا و بامزه انیمیشن Elemental طرف هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین پیکسار و دیزنی چهار پوستر شخصیت از انیمیشن Elemental منتشر کرده‌اند که در آن شاهد نمایش شخصیت امبر، وید، گیل و کلاد هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد این پوسترها نیز باشید:

پیتر سون، کارگردان انیمیشن The Good Dinosaur، وظیفه کارگردانی انیمیشن Elemental را بر عهده دارد و دنیس ریم نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن اورجینال حضور خواهد داشت. جان هوبرگ، کت لایکل و برندا شه وظیفه نوشتن انیمیشن المنتال را بر عهده داشته‌اند. انیمیشن Elemental داستان و ماجراجویی یک زوج غیر عادی به‌نام امبر و وید را دنبال می‌کند که در حال زندگی در شهری هستند که ساکنان آن از آتش، آب، خاک و هوا تشکیل شده است.

این زوج که از یک زن جوان آتشین و مردی به شکل آب و بسیار آرام است، در شرف کشف یک نکته اساسی هستند و آن هم این است که آن‌ها واقعا چقدر دارای نقاط مشترک هستند. انیمیشن Elemental با الهام از دوران کودکی پیتر سون در شهر نیویورک در دست ساخت است. مامودو آتی صداپیشگی شخصیت وید و لیا لوئیس صداپیشگی شخصیت امبر را در انیمیشن Elemental بر عهده دارند. رونی دل کارمن، شیلا اومی، وندی مک‌لندن کاوی، کاترین اوهارا، جو پرا و میسون ورتیمر دیگر صداپیشگان انیمیشن جدید پیکسار هستند. 

انیمیشن Elemental برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) که مصادف با هفته روز پدر است، برنامه‌ریزی شده است. همچنین پیکسار تایید کرد که توماس نیومن، آهنگساز انیمیشن WALL·E و فیلم Skyfall که ۱۵ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، وظیفه ساخت موسیقی متن انیمیشن المنتال را بر عهده دارد. 


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده