// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

مت دیمن تایید کرد که مدت‌زمان فیلم Oppenheimer نولان تقریبا سه ساعت است

طی هفته‌های اخیر چند منبع ادعا کردند که اوپنهایمر طولانی‌ترین اثر کارگردانی‌شده توسط کریستوفر نولان تا امروز محسوب می‌شود. مت دیمن به‌تازگی گفت مدت‌زمان فیلم حدود سه ساعت است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شد که مت دیمن فیلم Oppenheimer را تماشا کرده است و تایید می‌کند که مدت‌زمان آن تقریبا سه ساعت است. او به‌عنوان یکی از بازیگرهای اثر جدید کریستوفر نولان، به‌تازگی در مصاحبه با رسانه ورایتی کمی در رابطه با این اثر صحبت کرد:

«سه ساعت است و خارق‌العاده. کیلین شگفت‌انگیز است؛ همه‌ی آن‌چیزی است که می‌خواهید باشد. فکر می‌کنم مدت‌زمان آن حدود سه ساعت باشد. بسیار سریع می‌گذرد و عالی است».

کیلیان مورفی در نقش جولیوس رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتم در فیلم Oppenheimer به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان

چند هفته‌ی قبل یکی از اعضای تیم رسانه Esquire ادعا کرد که شایعه‌ای در رابطه با ۳ ساعتی بودن فیلم Oppenheimer را شنیده است که اگر درست باشد، اثر نام‌برده را تبدیل به‌طولانی ساخته‌ی سینمایی کریستوفر نولان در مقام کارگردان می‌کند. این شایعه وقتی بیشتر رنگ‌وبوی واقعیت را به خود گرفت که طی روزهای اخیر رسانه معتبر Puck در گزارش اختصاصی خود، آن را درست به شمار آورد. حالا مت دیمن هم می‌گوید که دیدن فیلم Oppenheimer تقریبا ۳ ساعت زمان می‌برد.

فیلم Interstellar با مدت‌زمان ۱۶۹ دقیقه تا قبل از اوپنهایمر به‌عنوان طولانی‌ترین اثر کریستوفر نولان در مقام کارگردان شناخته می‌شد. جالب به نظر می‌رسد که مت دیمن در آن فیلم هم یکی از بازیگرهای نقش مکمل بود.

باید منتظر اعلام مدت‌زمان دقیق فیلم سینمایی اوپنهایمر از سوی یونیورسال پیکچرز باشیم تا ببینیم آیا این اثر واقعا بلندترین فیلم نولان تا امروز است یا خیر.

فیلم Oppenheimer با بازی کیلین مورفی در نقش جولیوس رابرت اوپنهایمر، روایتگر داستان واقعی زندگی پدر بمب هسته‌ای است. این اثر در تاریخ ۲۱ جولای/ژوئیه (۳۰ تیر) اکران خواهد شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده