نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۸

بازگشت لیو تایلر در فیلم کاپیتان آمریکا 4 به دنیای سینمایی مارول پس از ۱۵ سال

لیو تایلر، بازیگر فیلم The Incredible Hulk پس از ۱۵ سال قرار است در فیلم Captain America: New World Order به دنیای سینمایی مارول بازگردد.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Captain America: New World Order در آتلانتا آغاز شده است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر دیگری در فیلم Captain America 4 مشخص شده است. منابع هالیوودریپورتر تایید کردند که لیو تایلر، بازیگر فیلم The Incredible Hulk قرار است در فیلم Captain America: New World Order حضور داشته باشد که به معنای بازگشت او به دنیای سینمایی مارول پس از ۱۵ سال است.

او در فیلم هالک شگفت‌انگیز نقش بتی راس، دختر ژنرال تاندربولت راس را بر عهده داشت. با اینکه شخصیت ژنرال تاندربولت راس با بازی ویلیام هرت در چندین فیلم دنیای سینمایی مارول بازگشت و اکنون هریسون فورد جایگزین او شده است، اما شخصیت بتی راس سال‌ها در این مجموعه غایب بوده و ارتباط دیگری با هالک نداشته است. در هر حال مشخص نیست که نقش تایلر در فیلم کاپیتان آمریکا ۴ چقدر جدی خواهد بود، اما تیم بلیک نلسون دیگر بازیگر فیلم The Incredible Hulk است که در فیلم Captain America: New World Order بازگشته است.

لوگو فیلم Captain America: New World Order

لیو تایلر بیشتر برای نقش آرون در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون و فیلم به کارگردانی مایکل بی شناخته می‌شود. از دیگر کارهای شاخص او می‌توان به سریال The Leftovers، فیلم The Strangers، فیلمAd Astra، سریال Gunpowder، سریال Harlots و سریال 9-1-1: Lone Star اشاره کرد.

آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز در نقش واکین تورس به‌عنوان فالکون جدید، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، شیرا هاس در نقش سابرا، کارل لامبلی در نقش آیزایا بردلی و زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain America: New World Order حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Captain America: New World Order قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود. ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Cloverfield Paradox وظیفه کارگردانی فیلم Captain America: New World Order را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده