نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۴

پیوستن کریس پاین به انیمیشن موزیکال جدید دیزنی با نام Wish

کریس پاین، بازیگر فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves برای صداپیشگی به جمع صداپیشگان انیمیشن موزیکال جدید دیزنی با نام Wish اضافه شده است.

انیمیشن Wish قرار است انیمیشن موزیکال بعدی استودیو انیمیشن‌سازی دیزنی باشد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این انیمیشن موزیکال مشخص شده است. One Take News گزارش داد که کریس پاین، بازیگر فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves و مجموعه فیلم Star Trek به جمع صداپیشگان انیمیشن Wish اضافه شده است و گفته می‌شود او صداپیشگی نقش محوری را در انیمیشن آرزو بر عهده خواهد داشت.

با اینکه این موضوع هنوز تایید نشده، اما منابع نزدیک می‌گویند که انتظار می‌رود کریس پاین در انیمیشن Wish آهنگ نیز بخواند و یکی از دلایل انتخاب او هم توانایی خواندن او است. آریانا دبوس، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم West Side Story، صداپیشگی شخصیت آشا را بر عهده دارد که در این انیمیشن آهنگ اورجینال More For Us را خوانده است. آلن تودیک، صداپیشه با سابقه انیمیشن‌های دیزنی نیز صداپیشگی شخصیت والنتینو، بز آشا را بر عهده خواهد داشت.

اش و والنتینو در کانسپت آرت انیمیشن Wish

همچنین دیزنی تایید کرده است که جولیا مایکلز، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی در حال نوشتن و ضبط چند آهنگ اورجینال برای انیمیشن Wish است که وظیفه ساخت موسیقی متن انیمیشن را نیز بر عهده خواهد داشت. کریس باک با سابقه کارگردانی انیمیشن Tarzan، انیمیشن Surf's Up، انیمیشن Frozen و انیمیشن Frozen 2 وظیفه کارگردانی انیمیشن Wish را بر عهده دارد و فاون ویرسانتورن به‌عنوان دستیار کارگردان به باک در ساخت این انیمیشن موزیکال کمک خواهد کرد.

انیمیشن Wish قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲)‌ روی پرده‌های سینما برود که جنیفر لی، کارگردان انیمیشن‌های فروزن وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن موزیکال را که ۶۲امین انیمیشن دیزنی است، بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده