نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۵

فیلم John Wick 4 با بازی کیانو ریوز رکورد افتتاحیه مجموعه جان ویک را شکست

فیلم John Wick: Chapter 4 با بازی کیانو ریوز توانست ضمن صدرنشینی در گیشه، رکورد افتتاحیه مجموعه جان ویک را بشکند.

فیلم John Wick: Chapter 4 با تحسین منتقدان مواجه شده و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جان ویک ۴ با استقبال بسیار گرم سینماروها مواجه شده است و توانسته رکورد افتتاحیه این مجموعه اکشن را بشکند. فیلم John Wick 4 در سه روز اول اکرانش در آمریکای شمالی موفق شد بیش از ۷۳.۵ میلیون دلار فروش کند. همچنین در بازار بین‌المللی این فیلم اکشن ۶۴ میلیون دلار دیگر فروش کرده است تا فیلم John Wick: Chapter 4 در مجموع ۱۳۷.۵ میلیون دلار در گیشه جهانی در هفته اول اکرانش فروش کند.

فیلم John Wick 4 در ۷۱ بازار جهانی اکران شده و همچنین نمره A را از مخاطبان سینمااسکور دریافت کرده است. فیلم John Wick: Chapter 4 ضمن صدرنشینی در گیشه آمریکا، توانست رکورد افتتاحیه مجموعه فیلم جان ویک را نیز بشکند. در یک مقایسه، فیلم John Wick با افتتاحیه ۱۴.۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴، فیلم John Wick: Chapter 2 با افتتاحیه ۳۰.۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ و فیلم John Wick: Chapter 3 - Parabellum با افتتاحیه ۵۶.۸ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ روی پرده‌های سینما رفته بودند.

کیانو ریوز در نقش جان ویک در حال دعا کردن در فیلم John Wick: Chapter 4

طبق خلاصه داستان منتشر شده، جان ویک در فیلم John Wick: Chapter 4 راهی برای شکست The High Table پیدا کرده است. اما پیش از اینکه ویک بتواند آزادی خود را به‌دست آورد، باید با دشمن جدید با متحدین قدرتمندی در سراسر جهان و نیروهایی که دوستان قدیمی را به دشمنان جدید تبدیل می‌کند، مواجه شود. طبق تریلر اتفاقات فیلم جان ویک در محیط‌های صحرایی تا ژاپن و پاریس جریان خواهد داشت.

کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لانس ردیک، رینا ساوایاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگورد، شمیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 4 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 بازگشته است. همچنین شی هیتن و مایکل فینچ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده داشته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده