نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

اشاره اوون ویلسون به زمان پخش فصل دوم سریال لوکی

اوون ویلسون در گفت‌وگو با رسانه ET اعلام کرد که طرفدارها باید تا چه زمانی برای پخش فصل دوم سریال Loki منتظر بمانند.

اوون ویلسون، بازیگر سریال Loki (لوکی) اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر پخش فصل دوم این نمایش از شبکه آنلاین دیزنی پلاس باشند. این هنرپیشه آمریکایی اخیرا در گفت‌وگو با رسانه ET درباره تیزر فصل ۲ سریال لوکی مورد سؤال قرار گرفت که در تیتراژ پایانی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania (مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی) به نمایش درآمد. اوون ویلسون در پاسخ از زمان پخش فصل دوم پرده برداشت.

اوون ویلسون گفت: «گمان می‌کنم آن‌ها صحنه‌های مربوط‌به من، تام هیدلستون و جاناتان میجرز در فصل دوم سریال Loki را کم‌وبیش فیلم‌برداری کرده باشند. به‌نظرم این فصل در پایان تابستان یا ماه سپتامبر پخش می‌شود».

نخستین فصل سریال Loki در ماه ژوئن ۲۰۲۱ تقدیم طرفدارها شد. بنابراین فصل دوم احتمالا دو سال پس از فصل اول پخش خواهد شد. ظاهرا جاناتان میجرز حضور پررنگ‌تری در فصل ۲ دارد و جاناتان کی کوان، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Everything Everywhere All at Once (همه‌چیز همه‌جا به یکباره) نیز در آن بازی می‌کند.

سریال لوکی با نقش‌آفرینی تام هیدلستون در دنیای سینمایی مارول جریان دارد و به ماجراهای خدای شرارت می‌پردازد که پس از فرار با مکعب کیهانی یا تسرکت مانند یک وصله ناجور با سازمان مغایرت زمانی (Time Variance Authority) به مشکل می‌خورد. تام هیدلستون، جاناتان میجرز، اوون ویلسون، گوگو امبتا-را، سوفیا دی مارتینو، یوجین کوردرو، تارا استرانگ و رافائل کاسال از بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در فصل ۲ به ایفای نقش می‌پردازند.

جاستین بنسون و آرون مورهد وظیفه کارگردانی فصل دوم سریال Loki را برعهده دارند. اریک مارتین نویسنده اصلی این فصل است و درکنار تام هیدلستون و مایکل والدرون به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی فعالیت می‌کند. با اینکه تولید فصل دوم این سریال دنیای سینمایی مارول به پایان رسیده است، اما زمان پخش دقیق آن مشخص نیست.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده