نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۴

تبدیل Guardians of the Galaxy 3 به طولانی‌ترین فیلم مجموعه نگهبانان کهکشان

مدت زمان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 فاش شده است که آن را به طولانی‌ترین قسمت مجموعه نگهبانان کهکشان تبدیل می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 ظاهرا مشخص شده است. طبق اطلاعات ثبت شده در Atom Tickets، فیلم Guardians of the Galaxy 3 با مدت زمان ۲ ساعت و ۲۹ دقیقه یا به عبارتی ۱۴۹ دقیقه قرار است روی پرده‌های سینما برود. اگرچه این مدت زمان هنوز به شکل رسمی توسط مارول استودیو تایید نشده است، اما این فیلم را تبدیل به بلندترین و طولانی‌ترین فیلم مجموعه نگهبانان کهکشان می‌کند.

در یک مقایسه، فیلم Guardians of the Galaxy با مدت زمان ۱۲۲ دقیقه یا ۲ ساعت و ۲ دقیقه و فیلم فیلم Guardians of the Galaxy Vol 2 با مدت زمان ۱۳۷ دقیقه یا ۲ ساعت و ۱۷ دقیقه تولید و اکران شده بودند. جیمز گان در توییتر شخصی خود در واکنش به این خبر تایید کرد که فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است طولانی‌ترین فیلم سه‌گانه باشد، اما از آنجایی‌که مراحل پس از تولید آن همچنان به پایان نرسیده، مدت زمان دقیق آن مشخص نیست. بااین‌حال او تاکید کرد که دلیل طولانی‌تر بودن قسمت سوم به علت ارائه پایانی کامل و مناسب برای هر شخصیت گروه نگهبانان کهکشان بوده است.

کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، وین دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالوا، چاکوودی ایووجی و دانیلا ملچیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 بر عهده جیمز گان بوده است.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده