نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۵

اعلام تاریخ شروع پخش سریال جدید مردگان متحرک با محوریت نیگان و مگی

شبکه AMC سرانجام تاریخ شروع پخش سریال The Walking Dead: Dead City با محوریت نیگان و مگی را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش سریال The Walking Dead: Dead City تایید و اعلام شده است. شبکه AMC اعلام کرد که پخش سریال مردگان متحرک: شهر مرده از تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۸ خرداد ۱۴۰۲) از این شبکه و AMC پلاس آغاز خواهد شد. همچنین از لوگو جدید سریال The Walking Dead: Dead City با بازی جفری دین مورگان در نقش نیگان و لورن کوهن در نقش مگی رونمایی شده است که در ادامه می‌توانید تصویر لوگو جدید اسپین‌آف سریال مردگان متحرک را مشاهده کنید:

لوگو و تاریخ پخش سریال The Walking Dead: Dead City

سریال The Walking Dead: Dead City داستان ماجراجویی نیگان و مگی را پس از حوادث سریال اصلی دنبال می‌کند که در آن به شهر نیویورک که مملو از مردگان و بازماندگانی پر شده سفر می‌کنند که این شهر اکنون به یک دنیای آخر الزمانی، ترسناک و پر هرج‌و‌مرج تبدیل شده است. گایوس چارلز، ژلیکو ایوانک، جاناتان هیگینبوتام، تری ناپولئون، تری سانتیاگو هادسون، چارلی سولیس، مایکل آنتونی، الکس بورلو، دیوید چن، رندی گونزالز و کارینا اورتیز از دیگر بازیگران اسپین‌آف سریال مردگان متحرک هستند.

الی یورن وظیفه ساخت سریال The Walking Dead: Dead City را بر عهده دارد و او به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال نقش داشته است. جفری دین مورگان، لورن کوهن و اسکات ام گیمپل از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال جدید مردگان متحرک هستند. از دیگر سریال‌های آینده و جدید دنیای واکینگ دد می‌توان به سریال The Walking Dead: Daryl Dixon با تمرکز روی داریل دیکسون با بازی نورمن ریداس و اسپین‌آف سریال The Walking Dead با محوریت ریک و میشون که در حال حاضر نام رسمی ندارد، اشاره کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده