نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۹

شایعه: معرفی سه فیلم جدید از دنیای جنگ ستارگان در ماه آینده

طبق شایعه جدید منتشر شده، لوکاس فیلم در نظر دارد تا از سه فیلم جدید از دنیای جنگ ستارگان در برنامه جشن Star Wars رونمایی کند.

پس از اکران فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در سال ۲۰۱۹، مشخص نیست که فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان چه زمانی اکران خواهد شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم‌های جدید دنیای Star Wars در راه هستند. جف اسنایدر در توییتر شخصی خود شایعه‌ای منتشر کرده است مبنی‌براینکه در جریان برنامه جنگ ستارگان که ماه آینده در لندن برگزار می‌شود، لوکاس فیلم تصمیم دارد تا از سه فیلم جدید این مجموعه رسما رونمایی کند. 

اسنایدر البته توضیحات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است، اما می‌توان انتظار داشت که یکی از این سه فیلم، فیلم جنگ ستارگان به کارگردانی تایکا وایتیتی باشد که ساخت آن پیش از این تایید شده بود و حالا احتمال دارد به شکل کامل معرفی شود. فیلم دوم می‌تواند فیلمی باشد که استیون نایت، سازنده سریال Peaky Blinders اخیرا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم آن را بر عهده گرفته است. 

لوگو قسمت جدید فیلم Star Wars به کارگردانی تایکا وایتیتی

شرمین عبید چنائی، کارگردان برنده ۲ جایزه جایزه اسکار بهترین مستند کوتاه برای کارگردانی مستند Saving Face و مستند A Girl in the River: The Price of Forgiveness که دو قسمت از سریال Ms. Marvel را نیز اخیرا کارگردانی کرده است، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. فیلم سوم احتمالی از دنیای جنگ ستارگان احتمال دارد فیلمی باشد که شان لوی وظیفه کارگردانی آن را بر عهده دارد؛ اگرچه تمرکز فعلی لوی روی کارگردانی فیلم Deadpool 3 است و احتمالا فاصله زیادی تا اکران خواهد داشت.

در هر حال ممکن است شاهد پروژه غیر منتظره‌ای از دنیای جنگ ستارگان مثل ساخت فیلمی براساس یکی از شخصیت‌های سه‌گانه دنباله باشد که احتمالا طرفداران Star Wars بیشتر از خبر ساخته نشدن آن خوشحال خواهند شد. صد البته احتمال دارد فیلمی در ارتباط با سریال مندلورین یا حتی فیلمی در یک دوره متفاوت مثل دوران های ریپابلیک ساخته شود. در هر حال طرفداران جنگ ستارگان باید تا ماه آینده برای انتشار اخبار جدید و رسمی صبر کنند.


منبع Sffgazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده