نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۱

اعلام تاریخ شروع پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen با انتشار تریلر جدید

استودیو ماپا با انتشار تریلر جدید و رسمی، از تاریخ شروع پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen رسما پرده برداشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen تایید و اعلام شده است. استودیو ماپا و توهو رسما اعلام کردند که پخش فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن از تاریخ ۶ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۵ تیر ۱۴۰۲) رسما آغاز خواهد شد تا به انتظار طرفداران پس از یک مدت نسبتا طولانی پایان دهد. در فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen شاهد پوشش دو آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death و Shibuya Incident خواهیم بود.

همچنین تاکهیتو کیاسو برای صداپیشگی فوجی فوشیگورو و آنا ناگاسه برای صداپیشگی ریکو آمانای به جمع صداپیشگان فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen اضافه شده‌اند. همچنین تریلر جدید و رسمی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شده است که در طول این تریلر شاهد نمایش آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death هستیم که در طول آن طرفداران شاهد بازگشت شخصیت‌های محبوب تا حضور شخصیت‌های جدید هستند.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen را ازطریق یوتیوب استودیو توهو تماشا کنید.

پوستر قطار فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

فصل اول انیمه Jujutsu Kaisen در بین سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ پخش شدند و در ادامه شاهد پخش انیمه Jujutsu Kaisen 0 که یک فیلم پیش درآمد از داستان این انیمه است، بودیم. شوتا گوشوزونو وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen را بر عهده داشته‌اند. انیمه جوجوتسو کایسن اقتباسی از یک مانگا به همین نام اثر گِگه آکوتامی است. مانگا و انیمه Jujutsu Kaisen داستان یوجی ایتادوری را دنبال می‌کند که ناآگاهانه با یکی از اشیای نفرین‌شده تماس برقرار کرده است.

در ادامه یوجی خودش را وسط دنیای عجیب و غریب Curses پیدا می‌کند؛ موجوداتی که توسط نفرت و افکار بد و منفی انسان‌ها به‌وجود می‌آیند. یوجی مستقیما با این موجودات روبه‌رو می‌شود و در نتیجه‌ی آن رویارویی، خطری که برای بشریت دارند را تا حدی درک می‌کند. پس از آن یوجی در مسیری قدم می‌گذارد که راه بازگشتی ندارد. تاکنون بیش از ۶۰ میلیون نسخه از این مانگا تا اواخر سال ۲۰۲۱ به فروش رفته است تا مانگا Jujutsu Kaisen به یکی از پرفروش‌ترین مانگاهای تاریخ تبدیل شود.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده