نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۷

تمدید سریال You برای فصل پنجم و پایانی توسط نتفلیکس | تغییر سازندگان

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که سریال You برای فصل پنجم و پایانی تمدید شده است. همچنین سازندگان فصل پایانی این سریال تغییر کرده‌اند.

مدتی پیش بود که نیمه دوم فصل چهارم سریال You از شبکه نتفلیکس پخش شد و حالا در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال جنایی تو به خط پایانی خود رسیده است. شبکه نتفلیکس از تمدید سریال You برای فصل پنجم خبر داده است که فصل پنجم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد. همچنین سرا گمبل که وظیفه ساخت سریال You را از فصل اول و از سال ۲۰۱۸ و زمانی‌که سریال از لایفتایم پخش می‌شد بر عهده داشته، از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

حالا مایکل فولی و جاستین دابلیو لو که هم‌اکنون به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال حضور دارند، به‌عنوان شورانرهای جدید سریال You برای فصل پنجم آن معرفی شده‌اند. گمبل در بیانیه منتشر شده گفت: «همان‌طور که روی پروژه‌های جدید تمرکز می‌کنم، از برنامه‌های روزانه و تمرکز کامل روی ساخت سریال کناره‌گیری می‌کنم و عمیقا از گرگ برلانتی، دیگر سازنده سریال، کارولین کپنس، دوستانم در Berlanti Productions و Alloy Entertainment و همکارانم در برادران وارنر و نتفلیکس تشکر می‌کنم و بی‌نهایت سپاسگزارم.

ساخت سریال درکنار نویسندگان، تهیه‌کنندگان، کارگردانان، بازیگران و دیگر عوامل با استعداد تولید سریال باعث افتخارم بود و این مدت برای من بسیار سرگرم‌کننده بوده است. احساس خوشبختی می‌کنم که با هنرمندی با استعداد و متفکر مانند پن بدجلی کار کردم. من از تماشا و حمایت شما از تیم سریال You هیجان‌زده هستم؛ چرا که آن‌ها قرار است سفر جو گلدبرگ را در پیچیده‌ترین حالت خود به پایان برسانند.»

در حال حاضر تنها بازگشت پن بدجلی در نقش جوئی گلدبرگ در فصل پایانی سریال You تایید شده است و انتظار می‌رود فصل پنجم این سریال در طول سال ۲۰۲۳ جلوی دوربین برود. سریال You که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس است، براساس کتاب‌هایی به همین نام اثر کارولین کپنس تولید شده است.


منبع TVLine
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده