نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۱

انتشار پوستر جدید فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

استودیو ماپا پوستر جدیدی از فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen را منتشر کرده که حاوی ارجاع به آرک داستانی فصل آینده این انیمه است.

پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen از ماه ژوئیه ۲۰۲۳ (تیر یا مرداد ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن منتشر شده است. استودیو ماپا پوستر رسمی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen را منتشر کرده است که در به آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death اشاره شده است. در فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن شاهد پوشش دو آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death و Shibuya Incident خواهیم بود.

بااین‌حال هنوز تاریخ پخش رسمی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen اعلام نشده است، اما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

نمایش آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisenدر پوستر جدید

فصل اول انیمه Jujutsu Kaisen در بین سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ پخش شدند و در ادامه شاهد پخش انیمه Jujutsu Kaisen 0 که یک فیلم پیش درآمد از داستان این انیمه است، بودیم. سانگهو پارک وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Jujutsu Kaisen را بر عهده دارند که برای ساخت فصل دوم این انیمه بازگشته است. انیمه جوجوتسو کایسن اقتباسی از یک مانگا به همین نام اثر گِگه آکوتامی است. مانگا و انیمه Jujutsu Kaisen داستان یوجی ایتادوری را دنبال می‌کند که ناآگاهانه با یکی از اشیای نفرین‌شده تماس برقرار کرده است.

در ادامه یوجی خودش را وسط دنیای عجیب و غریب Curses پیدا می‌کند؛ موجوداتی که توسط نفرت و افکار بد و منفی انسان‌ها به‌وجود می‌آیند. یوجی مستقیما با این موجودات روبه‌رو می‌شود و در نتیجه‌ی آن رویارویی، خطری که برای بشریت دارند را تا حدی درک می‌کند. پس از آن یوجی در مسیری قدم می‌گذارد که راه بازگشتی ندارد. تاکنون بیش از ۶۰ میلیون نسخه از این مانگا تا اواخر سال ۲۰۲۱ به فروش رفته است تا مانگا Jujutsu Kaisen به یکی از پرفروش‌ترین مانگاهای تاریخ تبدیل شود.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده