نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۰

حضور کارگردانان فیلم Everything Everywhere All at Once در سریال جدید جنگ ستارگان

دنیل کوان و دنیل شاینرت، کارگردانان برنده جایزه اسکار فیلم Everything Everywhere All at Once حداقل یک قسمت از سریال Skeleton Crew را کارگردانی کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان برنده جایزه اسکار در سریال جدید جنگ ستارگان حضور دارند. منابع هالیوودریپورتر تایید کردند که دنیل کوان و دنیل شاینرت ملقب به دنیل‌ها، کارگردانان برنده جایزه اسکار فیلم Everything Everywhere All at Once در ساخت سریال Skeleton Crew نقش داشته‌اند و حداقل یک قسمت از این سریال را کارگردانی کرده‌اند. در حال حاضر مشخص نیست که آن‌ها چه تعداد از قسمت‌های سریال Star Wars: Skeleton Crew را کارگردانی کرده‌اند.

دنیل کوان و دنیل شاینرت با جایزه اسکار خود در اسکار ۲۰۲۳

اما مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال اوایل سال جاری میلادی به پایان رسیده بود. جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home و کریستوفر فورد وظیفه ساخت سریال Skeleton Crew را بر عهده دارند و واتس حداقل یک قسمت از این سریال را کارگردانی کرده است. جان فاورو، سازنده سریال The Mandalorian و تهیه‌کننده سریال The Book of Boba Fett به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Star Wars جدید حضور دارد.

در حال حاضر تنها حضور جود لا در سریال Skeleton Crew تایید شده است، اما تمرکز سریال روی یک گروه چهار نفره با اعضای نوجوان است که بازیگران این ۴ شخصیت هنوز معرفی نشده‌اند. اتفاقات این سریال پس از اتفاقات فیلم Return of the Jedi و در دوران جمهوری جدید و همزمان با اتفاقات سریال مندلورین جریان دارد و اتفاقات آن به داستان بلوغ توصیف شده است. تمرکز سریال روی گروهی از کودکان گمشده در کهکشان است که به‌دنبال یافتن راهی برای بازگشت به خانه هستند.

دنیل کوان و دنیل شاینرت به‌تازگی در جریان اسکار ۲۰۲۳ سه جایزه اسکار برای بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اورجینال را برای فیلم Everything Everywhere All at Once دریافت کردند. این فیلم در مجموع ۷ جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین تدوین را برنده شده است. پیش از این دنیل کوان یک قسمت از سریال Legion را کارگردانی کرده بود. دنیل‌ها هم‌اکنون یک قرارداد چند جانبه با A24 برای بخش تلویزیون و یک قرارداد ۵ ساله با یونیورسال پیکچرز برای تولید فیلم امضا کرده‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده