نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۳

مشخص شدن تاریخ اکران فیلم ترسناک جدید جردن پیل، کارگردان Nope و Get Out

یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم ترسناک جدید و بعدی جردن پیل، کارگردان آثاری چون فیلم Get Out و فیلم Nope را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم ترسناک بعدی جردن پیل، کارگردان آثار تحسین شده‌ای چون فیلم Get Out، فیلم Us و فیلم Nope مشخص شده است. یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که فیلم ترسناک جدید جردن پیل که چهارمین فیلم او خواهد بود قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۴ (۵ دی ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم ترسناک و دلهره‌آور دیگری از بنر Monkey Paw که به پیل تعلق دارد، برای اکران در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) توسط یونیورسال برنامه‌ریزی شده است.

جردن پیل

درواقع فیلم ترسناک جدید جردن پیل قرار است تنها چند روز پس از فیلم Avatar 3 روی پرده‌های سینما برود که فیلم آواتار ۳ قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران شود. در حال حاضر اطلاعاتی از چهارمین فیلم جردن پیل مثل نام فیلم، بازیگران یا داستان آن در دسترس نیست، اما این فیلم ترسناک بخشی از قرارداد چند جانبه این کارگردان برنده جایزه اسکار با یونیورسال است که انتظار می‌رود همکاری مشترک و موفق آن‌ها پس از آن نیز ادامه پیدا کند.

علاوه‌بر کارگردانی، جردن پیل وظیفه نوشتن فیملنامه چهارمین فیلم خود را نیز بر عهده خواهد داشت. پیل بیشتر برای کارگردانی فیلم Get Out شناخته می‌شود که اولین فیلمی بود که وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشت و این فیلم توانست ۱۷۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کند و این در حالی بود که بودجه ساخت آن تنها ۵ میلیون دلار بوده است. علاوه‌براین پیل توانست برای فیلم Get Out برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال شود.

همچنین فیلم Us در سال ۲۰۱۹ موفق شد بیش از ۲۵۵ میلیون دلار در گیشه فروش کند که این موفقیت باعث امضای قرارداد جدید پیل با یونیورسال شده بود. فیلم Nope جدیدترین فیلم جردن پیل است که سال گذشته اکران شد و این فیلم ترسناک توانست بیش از ۱۷۱.۲ میلیون دلار فروش کند. دنیل کالویا، کیکه پالمر و استیون ین از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم نوپ حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده