نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۱

احتمال پخش فصل دوم سریال The Last of Us در اواخر ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵

بلا رمزی اخیرا اعلام کرد که طرفدارها نباید حداقل تا اواخر سال ۲۰۲۴ منتظر پخش فصل دوم سریال The Last of Us باشند.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بلا رمزی اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه اچ‌بی‌اُ در آینده نزدیک بعید است و احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۳ روی آنتن خواهد رفت.

هفته گذشته پرونده نخستین فصل سریال The Last of Us با پخش اپیزود ۹ تحت عنوان Look for the Light بسته شد و نسخه‌های فیزیکی آن شامل 4K UHD، بلوری و DVD در ماه ژوئیه از راه می‌رسند. با اینکه فصل ۲ این سریال چراغ سبز تولید دریافت کرده است، اما بلا رمزی می‌گوید که حداقل تا اواخر سال ۲۰۲۴ نباید منتظر پخش آن بود.

بلا رمزی اخیرا در برنامه گفت‌وگو محور جاناتان راس اظهار داشت: «[شروع پخش فصل دوم سریال The Last of Us] مدتی طول خواهد کشید. فکر می‌کنم فیلم‌برداری این فصل را در پایان سال جاری یا اوایل سال آینده کلید خواهیم زد. بنابراین [پخش فصل دوم] احتمالا در پایان سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ اتفاق خواهد افتاد».

فصل دوم سریال لست آو آس وقایع بازی The Last of Us Part 2 را پوشش خواهد داد. مدتی قبل کریگ مازن در گفت‌وگو با رسانه GQ تأیید کرد که داستان دومین بازی مجموعه در طول چندین فصل روایت می‌شود.

نیل دراکمن تأیید کرد که بازیگر نقش الی در سریال با وجود پرش زمانی بین نسخه اول و دوم بازی The Last of Us تغییر نمی‌کند: «تنها زمانی می‌توانیم تغییر بلا رمزی را در نظر بگیریم که بگوید دیگر نمی‌خواهم با شما کار کنم. حتی در آن صورت هم مطمئن نیستم که اجازه چنین کاری را به او بدهیم و [احتمالا] به اجبار او را برای فصل ۲ بازگردانیم».


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده