نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۲

لئوناردو دیکاپریو: فیلم Killers of the Flower Moon مارتین اسکورسیزی شاهکار است

لئوناردو دیکاپریو اعتقاد دارد که فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی که در آن بازی کرده، شاهکار است.

فیلم Killers of the Flower Moon هم‌اکنون مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از سازندگان فیلم در مورد اظهارنظر جالب توجه ستاره اصلی فیلم صحبت کرده است. ژاکلین وست، طراح لباس فیلم قاتلان ماه کامل که پیش از این با لئوناردو دیکاپریو در فیلم The Revenant همکاری کرده بود، در جریان Doha Film Institute گفت که او صحبتی را با این بازیگر داشته است و گفت او اعتقاد دارد که فیلم Killers of the Flower Moon یک شاهکار است و این فیلم ارزش صبر کردن را دارد.

وست در مصاحبه با ددلاین گفت: «قبل از اینکه من به اینجا بیایم، من با لئو یک برنامه ناهار داشتیم و در مورد این فیلم صحبت کردیم. او به من گفت که جکی، فکر می‌کنم ما روی یک شاهکار کار کردیم. فکر می‌کنم که گفتن چنین حرفی از زبان او بسیار کم اتفاق می‌افتد. لئو از زمانی‌که از کودکی وارد دنیای سینما شد چنین حرفی را خیلی راحت نمی‌گوید.»

مارتین اسکورسیزی، رابرت دنیرو، لئوناردو دیکاپریو

فیلم Killers of the Flower Moon براساس کتابی به‌همین نام اثر دیوید گرن ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، اما فیلمنامه فیلم نسبت به منبع اقتباسش با تغییراتی از جمله نقش لئوناردو دی‌کاپریو مواجه شده است. اتفاقات این فیلم در دهه ۲۰ میلادی در اکلاهما جریان خواهد داشت. اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump و فیلم The Curious Case of Benjamin Button، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید اسکورسیزی را بر عهده داشته است.

لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمونز، لیلی گلداستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایسبل، استرگیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شپرد و گری باسارابا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Killers of the Flower Moon حضور دارند. مارتین اسکورسیزی وظیفه کارگردانی فیلم Killers of the Flower Moon را بر عهده دارد.

فیلم Killers of the Flower Moon با بودجه‌ای بیش از ۲۰۰ میلیون دلار تولید خواهد شد که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ ازطریق اپل تی‌وی‌پلاس پخش شود. همچنین فیلم جدید اسکورسیزی قرار است توسط پارامونت در سالن‌های سینما نیز روی پرده برود و احتمال دارد این فیلم در ابتدا در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳ نمایش داده شود.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده