نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۸

تمدید Citadel، دومین سریال پر هزینه تاریخ برای فصل دوم توسط آمازون

آمازون اعلام کرد که سریال Citadel، دومین سریال پر هزینه تاریخ با بازی ریچارد مدن و پریانکا چوپرا برای فصل دوم تمدید شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Citadel برای یک فصل دیگر تمدید شده است. آمازون اعلام کرد که سریال سیتادل که لقب دومین سریال پر هزینه تاریخ را یدک می‌کشد، برای فصل دوم تمدید شده است. اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد که با وجود هزینه بسیار بالا و فیلم‌برداری دوباره گسترده، آمازون از فصل اول سریال Citadel رضایت دارد و بدین ترتیب به ساخت فصل دوم آن پیش از شروع پخش فصل اول آن چراغ سبز نشان داده است.

سریال Citadel به یک سریال جاسوسی به سبک انتقام جویان توصیف شده است که جاسوسانی از سراسر جهان برای انجام یک مأموریت گرد هم خواهند آمد. گفته می‌شود که این سریال احتمال دارد دارای اسپین‌آف‌هایی نیز باشد که اتفاقات آن در مکان‌هایی مانند هند، ایتالیا و مکزیک جریان دارد. این سریال اکشن جاسوسی به تهیه‌کنندگی برادران روسو توسط استودیو AGBO در ۶ قسمت تولید شده است، اما اطلاعاتی از بازیگران فصل دوم یا تعداد قسمت‌های آن در دسترس نیست.

ریچارد مدن، پریانکا چوپرا، استنلی توچی، لسلی منویل، اوسی ایکیل، اشلی کامینگز، رولاند مولر و کائولین اسپرینگال از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Citadel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاش اپلبوم و برایان اوه وظیفه ساخت سریال سیتادل را بر عهده داشته‌اند. سریال Citadel که با حواشی زیادی در زمان تولید مواجه شده، با بودجه ساخت ۲۵۰ میلیون دلار پس از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power به دومین سریال گران‌قیمت تاریخ تلویزیون تبدیل شده است.

پخش فصل اول سریال Citadel از تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) با انتشار همزمان ۲ قسمت اول آغاز خواهد شد و مابقی قسمت‌های این سریال اکشن جاسوسی به شکل هفتگی پخش می‌شود و قسمت پایانی آن در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) در دسترس کاربران پرایم ویدیو قرار خواهد گرفت.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده